Gå til innhold

Sende filer til portable media!

Anbefalte innlegg

Jeg har en Creative Zen V+ som jeg driver å knoter litt med. Det er en spiller som mounter som en litt uvanlig "Bærbar Enhet"(IKKE som boksav F: feks) på min datamaskin (har winvista, på xp må en driver til).

Jeg har lastet ned dette libbet: http://code.google.com/p/jusbpmp/ og får henta ut informasjon om spilleren (Canonical Path feks). Med libbet får jeg til å lage en mappe på spillere med

.createFolder("/Music/TESTMAPPE/");

men en annen funksjon i libbet,

.sendFile("C:/sangmappe/sang.mp3", "/Music/TESTMAPPE/", null, null);

funker ikke for meg. Jeg prøvde nettopp en annen vinkling, og det var å å lage en ny File selv(bare for å test):

String url = usbdev.getCanonical();

String filename = "/lol.txt";

FileOutputStream fo = new FileOutputStream(url + filename);

Dette funker ikke for meg heller... Noen som vet hvordan jeg kan bruke Canonical Path eller har vært borti lignende problem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en Creative Zen V+ som jeg driver å knoter litt med. Det er en spiller som mounter som en litt uvanlig "Bærbar Enhet"(IKKE som boksav F: feks) på min datamaskin (har winvista, på xp må en driver til).

Jeg har lastet ned dette libbet: http://code.google.com/p/jusbpmp/ og får henta ut informasjon om spilleren (Canonical Path feks). Med libbet får jeg til å lage en mappe på spillere med

.createFolder("/Music/TESTMAPPE/");

men en annen funksjon i libbet,

.sendFile("C:/sangmappe/sang.mp3", "/Music/TESTMAPPE/", null, null);

funker ikke for meg. Jeg prøvde nettopp en annen vinkling, og det var å å lage en ny File selv(bare for å test):

String url = usbdev.getCanonical();

String filename = "/lol.txt";

FileOutputStream fo = new FileOutputStream(url + filename);

Dette funker ikke for meg heller... Noen som vet hvordan jeg kan bruke Canonical Path eller har vært borti lignende problem?

Når du sier at .sendFile ikke fungerer for deg, så er ikke det så mye å gå på. Får du noen feilmeldinger?

Ellers så tviler jeg vel på at du vil klare å sende filer til enheten utenom API'et.

Til slutt: Ikke forvent for mye av noe som er i versjon 0.1.3 :-)

Werner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...