Dunestar Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Er det innebygd radio og/eller mp3-spiller på SE T610, eller går det ann å kjøpe det som ekstrautstyr når telefonen kommer? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 http://www.sonyericsson.com/t610/ If you want to listen to your favorite radio programs through your T610, just connect to a Sony Ericsson Stereo FM Radio Handsfree. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hmm, har altid hatt nokia men er nå lei feil på telefoner etc(5110 var dems beste til nå), så tenker på å skaffe meg t610 når den kommer, så stillig og virker bra, men tenker på plass, står man har 2 mb.. er ikke det litt lite? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har også tenkt å kjøpe den, men ja, 2MB vil jeg tro er altfor, altfor lite! Jeg har en Nokia 7250 nå med 5MB minne, og der har jeg brukt godt over 2 allerede.. Går det ikke an å utvide minnet på den? Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Går nok ikke an å bytte brikke hvis det er det du tenker på.. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei! Eg er også på jakt etter ein ny mobiltelefon da den eine av mine to vart stjelt i påsken.Har hatt Nokia fram til dags dato men,vurderer å prøve Sony Ericsson. Hei Dunestar! Det finnest som du kanskje har sett i urlen som Robkvi gav deg at det ser ut til å være ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 2mb er lite - enig i det.. MEN det kan faktisk holde. seT610 er en av de første tlf'ene som kan sende bilde som vedlegg i mail. utrolig praktisk spør du meg.. og som jeg leste i et annet tema her på forumet, tar bildene man tar i full oppløsning kun rundt 40-50kb. når man i tillegg har IrDA og Blåtann tror jeg nok minnet ikke blir noe prob med denne mobben! gleder meg til den kommer i butikkene! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det er jo bare å bruke de Gb-ene man har på en PC da, legg inn alle meldinger/bilder og sånn der! Da har du jo god plass da... Dessuten kan du bare legge et bilde tilbake om du vil ha det som bakgrunn på telefonen eller sende det som MMS elns... Lenke til kommentar
pzyco86 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Det er jo bare å bruke de Gb-ene man har på en PC da, legg inn alle meldinger/bilder og sånn der! Da har du jo god plass da... Dessuten kan du bare legge et bilde tilbake om du vil ha det som bakgrunn på telefonen eller sende det som MMS elns... Ok, greit å kunne overføre bildene over til dataen, men det er faktisk ganske greit å ha de på mobilen som du har med deg hele tida... Og dessuten, hva FAEN skal du med meldingene på dataen a?!? de skal du lixz ha på mobben dah vettø!! :wink: Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Uansett om du skal ha meldinger på dataen eller ikke, hva skal du med de uansett??? Har du virkelig bruk for 70 meldinger på mobilen??? Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 skjønner at du ikke har dame, tadcomp Lenke til kommentar
cnil Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 skjønner at du ikke har dame, tadcomp ...og dine forhold baserer seg på meldinger? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Okei, så om du har dame, lagrer du alle meldingene du får fra hun? Ikke slette noen? Ikke en eneste liten pittebitteliten en gang? Lenke til kommentar
Ze0s Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hehe... joda.. men jeg får stadig spm som: "har du ikke lagret noen av de meldingene jeg sendte?" og da er det jo greit med plass til en del.. hvis du skjønner... Lenke til kommentar
Corn Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 fullt enig med Ze0s. Skjønner akkuratt hva du mener , selv om jeg ikke har dame akkuratt nå. Mye meldingsplass er veldig viktig for meg Lenke til kommentar
gotark Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Også er det sÅ utrolig kjipt med "vanlig" mob og telenor kort. Jeg har da plass til HELE 12 meldinger :oops: Kunne vært greit med litt mer. Men ang. 2mb. Kameraet på T610 tar bilder med max oppløsning på 352 x 288. ikke 640 x 480, som endel andre. Ergo, bilder tar mindre plass. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hehe... joda.. men jeg får stadig spm som:"har du ikke lagret noen av de meldingene jeg sendte?" og da er det jo greit med plass til en del.. hvis du skjønner... Hmmm, hakke hørt den (enda) da, men Lenke til kommentar
molna Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Dere vurderer T610, men vil ha mer minne, radio og MP3... Er det ikke bedre å vurdere en mobil med alle disse funksjonene istedet da? SonyE MP3-spiller er dyrt... Da blir det jo billigere å kjøpe en S60-mobil Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg vurderer ikke T610 lenger. Nå skal jeg ha den! Mp3-spiller har jeg ved siden av uansett så... Radio har jeg ikke bruk for, men mer minne kunne kanskje vært ønskelig da Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Men ang. 2mb. Kameraet på T610 tar bilder med max oppløsning på 352 x 288. ikke 640 x 480' date=' som endel andre. Hæ? kun 352*288? Er så typisk, alltid noe som mangler for at det skal bli perfekt. Kunne de ikke bare kjørt 640*480, 4-5MB og med radio? Nå er jeg plutselig i tvil om dette er telefonen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå