Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal jeg bli kjent med hun?


Anbefalte innlegg

Lev livet! Det har så ufattelig mye å by på hvis man tør å leve det!

 

Ja, jeg har nettopp kommet fra skolen og jeg så hun i bakgården hvor alle røyker, så gikk jeg inn før hun, så når jeg gikk opp trappa så var hun plutselig ved siden av meg og gikk forbi å snudde seg å så klart og tydelig på meg, vet ikke hvorfor, men jeg holdte hvertfall på å si "hei", men det ble et smil bare. Men er jeg hvertfall sikker på at hun vet at jeg eksisterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste gang du holder på å gjøre noe, så gjør det..

Si hei. :) Det skader ikke ;)

 

I enhver situasjon hvor du har lyst til å gjøre noe, men er i tvil, så skal du ALLTID gjøre det.. Jeg skal love deg at livet ditt kommer til å bli fantastisk mye morsommere på alle kanter. :)

 

Disclaimer: nei, det gjelder selvfølgelig ikke uetiske ting.. Jeg sier ikke at du skal skyte en fyr bare fordi du tenker der og da at du har lyst :p

Lenke til kommentar
Neste gang du holder på å gjøre noe, så gjør det..

Si hei. :) Det skader ikke ;)

 

Ja, det var faktisk på vei ut, men jeg tror bare jeg ble overrasket over at hun plutselig var ved siden av meg når jeg trodde hun var ute.

 

Disclaimer: nei, det gjelder selvfølgelig ikke uetiske ting.. Jeg sier ikke at du skal skyte en fyr bare fordi du tenker der og da at du har lyst :p

 

haha, nei, jeg har mer lyst til å si "hei" til hun enn å skyte en person=P

Lenke til kommentar

Ok, nå har jeg snakket med hun ganske mye, hun vet hva jeg heter (hun spurte tilfeldigvis), hun lo utrolig mye når jeg snakket, og var interessert i hva jeg sa osv. jeg følte vi ble litt bedre kjent=) nå håper jeg bare jeg klarer å komme meg til neste steg.

Lenke til kommentar
Tja, ved å snakke med henne, kanskje.

 

Ja jeg har jo skjønt det, men jeg har jo det, men jeg vil jo snakke mer med hun osv. vil vise at jeg er interessert, og det er vanskelig å på skolen, hun er jo omringet av folk hele tiden.

 

Fint at du har fått snakket med henne. Det han prøvde å si deg er at du bruker hun når det skal være henne.

Lenke til kommentar
Fint at du har fått snakket med henne. Det han prøvde å si deg er at du bruker hun når det skal være henne.

 

Haha, javel? Men jeg er vel mest her for å finne ut av åssen jeg kan bli bedre kjent med hun, ikke grammtikk=P der har jeg så mye feil at det ikke spiller noen rolle=P

Lenke til kommentar

Det er jo kjempe bra. Er jo ingen grunn til og se tilbake nå da. Bare og kjøre på. Hun vet hvem du er og har du fått en god følelse om situasjonen etter første møte er det vel ingen grunn for at neste gang skal bli noe værre.

 

Det og ta kontakt når hun har venner rundt seg forstår jeg kan virke skummelt. Har ingen gode ideer akkurat nå. Men håper noen andre kan hjelpe eller at du finner en smart måte og løsrive henne slik at du kan bli bedre kjent med henne. Om dere fortsetter og få god kontakt er det jo bare og invitere henne en tur på cafe eller lignende. Bare ikke slutt og prat med henne nå som du har fått kontakt.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Det er jo kjempe bra. Er jo ingen grunn til og se tilbake nå da. Bare og kjøre på. Hun vet hvem du er og har du fått en god følelse om situasjonen etter første møte er det vel ingen grunn for at neste gang skal bli noe værre.

 

Det og ta kontakt når hun har venner rundt seg forstår jeg kan virke skummelt. Har ingen gode ideer akkurat nå. Men håper noen andre kan hjelpe eller at du finner en smart måte og løsrive henne slik at du kan bli bedre kjent med henne. Om dere fortsetter og få god kontakt er det jo bare og invitere henne en tur på cafe eller lignende. Bare ikke slutt og prat med henne nå som du har fått kontakt.

 

Lykke til.

 

Ja, takk takk, jeg håper jeg får det til, for som sagt så virker hun ganske populær, og jeg tror ikke jeg er den eneste som kommer til å prøve meg.

Lenke til kommentar
Gjør det noe da? For hun vil vel allerhelst bli med deg uansett, når du virkelig viser henne hvem du er. Eller? :)

 

Haha, det aner jo ikke jeg, jeg håper jo det. Men det er jo ikke alltid så lett å vise hun det når folk svimler rundt hun hver gang jeg ser hun. Jeg aner jo ikke hva slags type hun liker, men det er jo det jeg har planer om å finne ut.

Lenke til kommentar
Svimler alltid mye folk rundt meg også, men er lett og bare pluttselig forsvinne bort til noen andre. Noen jeg har et godt øye til kanskje :)

 

Men bra du har en plan hvertfall, good luck!

 

Er du jente? For du sier jo at du går bort til noen andre, det er jo ikke sikkert hun gjør det. Men da vi ble litt bedre kjent den dagen, kom hun bort da.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke jente nei xD

 

Poenget er, om noen kommer og vil prate med meg, selv om jeg er med noen andre, sålenge jeg syntes at den personen har noe vetigt og komme med, og gøy/lett og prate med så stikker jeg mye heller og prater med den personen. Kan hende du må ha snakket litt mere med henne før det gjørest, men burde absolutt være mulig. Bare vis at du er interesert i og prate :)

Lenke til kommentar
Jeg er ikke jente nei xD

 

Beklager det=P

 

Poenget er, om noen kommer og vil prate med meg, selv om jeg er med noen andre, sålenge jeg syntes at den personen har noe vetigt og komme med, og gøy/lett og prate med så stikker jeg mye heller og prater med den personen. Kan hende du må ha snakket litt mere med henne før det gjørest, men burde absolutt være mulig. Bare vis at du er interesert i og prate :)

 

Ja, det vet jeg at jeg visste ganske tydelig den dagen vi snakket, hun kom jo heller bort til den gruppen vi sto i enn den hun var på vei til. Og hun går i første og jeg går i tredje. Og ofte når noen andre gutter snakket til hun, så svarte hun kort til dem og spurte meg hva jeg het osv.

 

Jeg var ganske frampå osv. så hun spurte nok ikke fordi jeg virket så alene=P

Lenke til kommentar
Vel bra da, bare forsett samme rettningen og vips, så er du med henne en gang utenfor skoletid :)

 

(Ikke at det ikke er bra på skolen også, men det er veldig annerledes når dere ikke er på skolen)

 

Ja, jeg vil jo prøve å få hun med ut på fest eller cafe eller hva det nå skulle være, så jeg kan se en "annen" side av hun.

 

Det er nå egentlig målet mitt for uken;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...