Gå til innhold

Hvilken PvP server for horde?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan anbefale Stormscale. Naxx 10 pugs stort sett hver dag. Bra pugs og mange gode folk, men også noen nubs. PvP kan jeg ikke si stort om siden jeg er pve hore.

 

Hadde tenkt og transferre mine 2 mains til stormscale, men serveren er jo helt full. Vil helst slippe og vente i kø hele tiden.

Noen andre pvp servere med high population som anbefales? ikke de som er full slik som stormscale.

 

400 kø tar maks 15 min og da kan du ta en ronk eller lage deg noe mat til gaminga.

Jeg vil ha en pvp server med high population. Og da hadde jeg jo tenkt og ta stormscale, men og vente i kø i 15 min er uaktuelt :/

Lenke til kommentar

Spiller på Agamaggan selv, er ok med folk på serveren, bg kø er maks 4-5min. Vinner ca 50/50 av AB, Eye, Strand og wsg, AV har jeg ikke vært i på år og dag, men det var hvertfall et kjapt tap pre wotlk. Finnes et veldig bra PVE guild på serveren og nokk av folk som gjør arena hvis det er ønskelig. Kjøres pug's til stort sett det meste slik jeg opplever det.

 

Edit: Glemte vel og nevne at jeg spiller Horde :)

Endret av Chados
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har enda ikke bestemt meg for PvP server, har testet cirka 3 servere nå, men fikk inntryket av at de var litt underpopulated, eller helt dominert av folk som ikke prater engelsk, eller bare dansker/svensker overalt :p

Stormcale blir det ikke, 15minutt i kø er helt uaktuelt,og det at "Athene" spiller der gjør det ikke mye bedre.

 

PvP serveren må altså ha Medium/high population, balansert mellom alliance og horde.

Og mange End game raiding guilds og pvp guilds. Vil helst at det skal være mulig og finne mange pugs også :p

Lenke til kommentar

Jeg har ikke stått i kø på stormscale siden wotlk-release og et par uker etter det...

 

Ellers er neptulon en grei server, men den er ganske så overpopulert av alliance. Var før hvertfall..(er ally der selv) Vært litt free migration dit for horde nå, så mulig det har jevna seg litt ut. Men det er ikke cyclone BG, men rampage, som er helt kurant forsåvidt, men ikke hardcore.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke stått i kø på stormscale siden wotlk-release og et par uker etter det...

 

Ellers er neptulon en grei server, men den er ganske så overpopulert av alliance. Var før hvertfall..(er ally der selv) Vært litt free migration dit for horde nå, så mulig det har jevna seg litt ut. Men det er ikke cyclone BG, men rampage, som er helt kurant forsåvidt, men ikke hardcore.

Cyclone bg? rampage? hæ? :p

Lenke til kommentar
Jeg har ikke stått i kø på stormscale siden wotlk-release og et par uker etter det...

 

Ellers er neptulon en grei server, men den er ganske så overpopulert av alliance. Var før hvertfall..(er ally der selv) Vært litt free migration dit for horde nå, så mulig det har jevna seg litt ut. Men det er ikke cyclone BG, men rampage, som er helt kurant forsåvidt, men ikke hardcore.

Cyclone bg? rampage? hæ? :p

 

Ja, battlegroups... Cyclone battlegroupen går for å være den mest hardcore pvp battlegroupen. Rampage er en annen battlegroup(altså, du vil ikke møte på andre spillere fra f.eks stormscale i battlegrounds i denne battlegroupen)

 

I tilfelle du ikke vet: battlegroups er forskjellige grupper med realms som har felles battlegrounds og arena. En spiller fra neptulon kan møte en annen spiller fra sylvanas, fordi de er i samme battlegroup, men ikke en fra stormscale, for det er en annen battlegroup...

 

Meh, muligens litt rotete forklaring, men har hatt en lang dag:(

Lenke til kommentar
Jeg har ikke stått i kø på stormscale siden wotlk-release og et par uker etter det...

 

Ellers er neptulon en grei server, men den er ganske så overpopulert av alliance. Var før hvertfall..(er ally der selv) Vært litt free migration dit for horde nå, så mulig det har jevna seg litt ut. Men det er ikke cyclone BG, men rampage, som er helt kurant forsåvidt, men ikke hardcore.

Cyclone bg? rampage? hæ? :p

 

Ja, battlegroups... Cyclone battlegroupen går for å være den mest hardcore pvp battlegroupen. Rampage er en annen battlegroup(altså, du vil ikke møte på andre spillere fra f.eks stormscale i battlegrounds i denne battlegroupen)

 

I tilfelle du ikke vet: battlegroups er forskjellige grupper med realms som har felles battlegrounds og arena. En spiller fra neptulon kan møte en annen spiller fra sylvanas, fordi de er i samme battlegroup, men ikke en fra stormscale, for det er en annen battlegroup...

 

Meh, muligens litt rotete forklaring, men har hatt en lang dag:(

Vet at battlegroups spiller med folk fra andre server, men trodde alle serer kunne møte alle, altså helt random.

Men da er serverene delt opp i to grupper? og de to gruppene kan kun møte hverandre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...