Gå til innhold

Hvilken PvP server for horde?


Anbefalte innlegg

Jeg har omtrent alltid spilt på RP-PVP servere, spilte på Defias brotherhood og scarshield legion. Men syntes nå at disse serveren er noe drit, og jeg er i tilleg lei av RP.

så jeg har bestemt meg for og transferre mine 2 mains til en PvP server, men har ingen peiling på hvilke PvP servere som er gode.

Vil selvfølgelig ha en med et bra community, og helst med high population, og en del norske folk :p

 

Finnes kanskje en del like emner fra før av? men lagde nytt uansett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Les hva alle skriver her, og så velg en annen server enn det du blir anbefalt. Da slepper du mange du ikke vil møte. :p

 

Men for å være ærlig så er det bare å velge én, gå inn på realm-forumet deres, og så spørre hvordan den er. Folk har sjeldent spilt på mange nok servere til å vite hvilke som er best, så de anbefaler bare sin egen.

Lenke til kommentar

vil dog ikke gå så langt og si at de er "klart best" akkurat får øyeblikket. mange guilder som konkurrerer blandt å være top 5. men ja, Magtheridon er en veldig bra server innenfor PvE, mange guilds der som har immortal + sartharion 3drakes. du kan også gå inn på Forumet til wow-europe og se (som nevnt tidligere her)!

Lenke til kommentar

Immortal + 3D har alle servere, men å cleare content 2 dager etter release taler for seg selv - uansett vanskelighetsgrad.

 

For å svare på spørsmålet ditt: Stormscale er vel helt klart serveren med høyest pvp-nivå. Har hørt det er en del norske på Grimbatol, men nå til dags tror jeg du finner norske overalt egentlig. Er du en mer "casual" type som er interessert i å raide utenom all pvpingen, ville jeg valgt en server med mange puugs.

Endret av Gynekologen
Lenke til kommentar

Al'Akir døde vel egentlig rimelig ut av skikkelig "talent" etter at hele ZOMBIES dro til Stormscale.

 

Om man ser etter et veldig aktiv PUG + PvP samfunn, så ville jeg gått Stormscale.

 

Kan iallfall garantere at det ikke er noen annen server i europa med flere "kjente" ansikter.

 

Og det er veldig bra pugs der, den jeg loker med en gang i uka clearer naxx 25 på under 3 timer, wiper aldri osv.

 

Og finnes sarth 25 +2 pugs osv der og.

Lenke til kommentar

Kan anbefale Stormscale. Naxx 10 pugs stort sett hver dag. Bra pugs og mange gode folk, men også noen nubs. PvP kan jeg ikke si stort om siden jeg er pve hore.

 

Hadde tenkt og transferre mine 2 mains til stormscale, men serveren er jo helt full. Vil helst slippe og vente i kø hele tiden.

Noen andre pvp servere med high population som anbefales? ikke de som er full slik som stormscale.

 

400 kø tar maks 15 min og da kan du ta en ronk eller lage deg noe mat til gaminga.

Endret av Dynejonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...