Maxiraze Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei, vet ikke om det ble på riktig plass denne topicen men jeg kjører på! Jeg tok en tlf til Netcom i sta og ba om å kjøpe meg ut av netcoms Italk (iphone ab) Men så glemte jeg hva han sa jeg skulle gjøre etter jeg hadde snakket med ham. Han sa jeg skulle gjøre noe på itunes 30 min etter at jeg hadde snakket med ham Noen som kan si meg hva det var han sa (eller skjønner hva jeg skal gjøre) eller må jeg ringe tilbake ? Lenke til kommentar
kingleh Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det kommer jo helt ann på hva du vil. Men neste gang du gjenoppretter telefonen din i itunes så vil den låses opp til og kunne brukes med alle opperatører. Om det var det du ønsket, så kan du altså bare kjøre en gjennoppretting av telefonen din. Lenke til kommentar
Maxiraze Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 okiså jeg må kjøre en gjennoppretting av iphonen for at jeg nå skal kunne bruke et annet abbonoment? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå