Gå til innhold

Oneswarm - diskusjon.no vennegruppe

Kurume

Anbefalte innlegg

Oneswarm er en F2F (friend2friend) fildelingstjeneste som gjør at en ikke bare kan dele filer mellom venner kryptert og privat, men også venners venner. Så hvorfor ikke lage en egen vennering her på diskusjon.no slik at en kan prøve tjenesten? les HER for å lese hvordan en legger til venner. En skriver sin nøkkel som et inlegg også legger man til alle nøkkelene over deg i tråden.

OBS: Jeg oppforder ikke til ulovlig fildeling dete bryter med forumets retningslinjer. Meningen med denne tråden er å få lagt til venner slik at en får prøvd tjenesten.

Min key:

MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQCDxNNrT

1jtmIwLYCtc/ZRSKgTdInaldVmAqQby6gvqGsHa83DnGG

4GCu0bkHOvrCPT86VQsVNnqJeVxzyhkaNqtmh5qbe9m9o

a2pHBnaW9DmYjrcBMYTaeQorwLLGwiSxnob5XL8KNeWwr

mCbViPkjm/Mg+O/d5V9XZCQq2RG/4QIDAQAB

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...
Oneswarm er en F2F (friend2friend) fildelingstjeneste som gjør at en ikke bare kan dele filer mellom venner kryptert og privat, men også venners venner. Så hvorfor ikke lage en egen vennering her på diskusjon.no slik at en kan prøve tjenesten? les HER for å lese hvordan en legger til venner. En skriver sin nøkkel som et inlegg også legger man til alle nøkkelene over deg i tråden.

OBS: Jeg oppforder ikke til ulovlig fildeling dete bryter med forumets retningslinjer. Meningen med denne tråden er å få lagt til venner slik at en får prøvd tjenesten.

Min key:

MIGfMA0GCSqGSIb3DQEBAQUAA4GNADCBiQKBgQCDxNNrT

1jtmIwLYCtc/ZRSKgTdInaldVmAqQby6gvqGsHa83DnGG

4GCu0bkHOvrCPT86VQsVNnqJeVxzyhkaNqtmh5qbe9m9o

a2pHBnaW9DmYjrcBMYTaeQorwLLGwiSxnob5XL8KNeWwr

mCbViPkjm/Mg+O/d5V9XZCQq2RG/4QIDAQAB

Ja det er et nice program. trenger ikke huske ip addresser heletiden e bra.

Men har du hatt problemer med at Watch directories ikke oppdaterer seg selv?

Har nettopp lagt til noen filer der som må oppdatere seg ofte men det skjer ikke noe, går det ann å endre oppdaterings hastigheten på denne( altså at den søker etter nye filer oftere).

Problemet forsvant for seg selv. Den gjør jobben som den skal igjen no.

Endret av Kimlorentz
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...