mollasund Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg har akkuratt begynt å trene. Jeg trener rundt 4-5 ganger i uken, mens etter jeg har jogget en stund, får jeg sinnsykt vondt i leggene. Jeg tenkte på at det kan være beinhinnebetenelse eller kan det bare være utrente bein som vil fikse seg selv av å bare trene? Det er kun jogging og springing som gjør vondt, sykkling og svømming går fint. Jeg har forresten ikke trent noe spesielt på 2 år, er ikke serlig overvektig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Har du gode sko, med god demping? Løper du på asfalt, eller innendørs? Det kan jo være at bena dine ikke takler belastningen så godt. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Løper på asfalt, grus og litt gress, har noen sko med GEL, grei demping. Men jeg kjenner smertene når jeg spiller fotball også, men mange sier dersom jeg ikke har trent på 2år og plutselig begynner å trene 4-5 ganger i uken, at det kan være utrente bein, at jeg bare må vende beina til treningen. hmmm Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kanskje du kan prøve å begynne med 2-3 ganger i uka, gi bena minst 24 timer mellom hver økt, og se om det hjelper? Skal litt til for å venne beina til løping etter to år med inaktivitet Lenke til kommentar
vidor Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Krapmer kan komme av at du har for lite magnesium i kroppen. Du kan kjøpe magnesium på f.eks en helsekostbutikk og ta ca 200-400 mg hver dag. Lenke til kommentar
paren Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Dersom det gjør vondt foran på leggen, opp langs "innsiden" av leggbeinet kan det være beinhinnebetennelse. Dette burde du sjekke ut, det er ikke noe du vil gå med lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå