skvaldregauk Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har vurdert å kjøpe et Audigy2 kort til pcen, men lurer på om det kanskje er lurere å kjøpe et nforce2 hovedkort og bruke onboardlyden heller. Hvordan er den sammenliknet med Audigy2? Skal brukes primært til spill og film. Takker for svar. Lenke til kommentar
qwerty2 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 til film og spill skulle det nok være nok med et onboard lydkort, men hadde det vært meg hadde jeg kjøpt enten audigy2 eller hercules game theater XP 7.1. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 NForce HK, Lydkortet er utrolig bra, kan smmanlignes med Audigy 1 Hørt masse bra om det fra folk Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jeg ville valgt audigy, men hvis du går for å kjøpe nforce 2 vær sikker på at du kjøper ett kort som bruker soundstorm teknologien, ikke alle som gjør det, og hvis de ikke gjør det er lyden stort sett som en ølboks... Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Har du en rask prosessor skal ikke on-board lyd trekke ytelsen ned merkbart. Skal du koble på et proff't stereoannlegg ville jeg gått for audigy2 though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå