hitokiri Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nå snakker Ipod til deg. Les mer Lenke til kommentar
Big Apple Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Den så kul ut, men dumt at den ikke støtter norsk.. Men sånn er det x) Lenke til kommentar
Crisz Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Og viss du vil bruke dine egne plugger da? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 4GB, uten skjerm, ingen taster en gang, og en irriterende synthvoice du må høre på lese opp opp til samtlige av sangene du har på spilleren for å finne riktig sang. Hvem er det som har lyst til å betale i nærheten av 679 kroner for det? Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Føles så unødvendig. Den blir så ”enkel” at man heller kan la være. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 iLighter? Ikke bare jeg som tenkte det nei. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 nå tror jeg nok apple har bæsja på leggen , tviler på at denne kommer til å selge særlig godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hvis det er snakk om å ha en spiller som fint kan brukes til å høre på musikk når man f.eks. jogger kan jeg gjerne se potensialet, men 649,- for 4 gb syns jeg allikevel virket litt feil. Endret 11. mars 2009 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
SRD Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 nå tror jeg nok apple har bæsja på leggen , tviler på at denne kommer til å selge særlig godt Ikke når en ser hvor mange Apple fanboys det finnes som kjøper alt med Apple-logo på, og gjør alt de kan for å forsvare både prisen og hvor "bra" det er... Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 godkjent til jogging hvis du veit alle sangene og ikke kommer til å skippe noen(man bruker jo eget headset), men da er jo uansett sansa clip bedre dette blir en Men folk kommer vel til å si "oooh ny ipod, sikkert bedre enn den gamle, jeg kjøper den" Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Ett av ankepunktene mot Apples Ipod Shuffle-serie har vært at spillerne ikke har skjerm. Nå har kritikerne fått enda mer å plukke på: Den nye spilleren har ikke taster. I stedet er det fjernkontroll på selve ledningen til hodesettet.Haha, blir nesten slemt å påpeke hvor dumt dette er... xD Som vanlig er den også latterlig dyr. Om man sammenligner med feks en Sansa Clip 8GB har man dobbelt så mye minne, 50 % kraftigere batteri, skjerm, garantert bedre lyd, en ikke-proprietær tilkobling (mini-USB), støtte for åpne lydformater (Ogg Vorbis og FLAC) og frihet fra lukket programvare for mindre penger. Greit at den er mye mindre (6,2cm3 / 10g mot 18,4cm3 / 26g om jeg har regnet riktig), men er det virkelig verdt å betale mer for så mye mindre kun fordi den er liten, flashy og har en eple-logo? Endret 11. mars 2009 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Betyr dette at du ikke kan regulere volumet hvis du bruker et annet headset? I såfall er dette skarp til 679 kroner. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 nå tror jeg nok apple har bæsja på leggen , tviler på at denne kommer til å selge særlig godt Ettersom de ikke dropper den "gamle" Shuffle-en så ser det ut som om Apple vet dette. Ser mer ut som et forsøk på en liten gimmick. Lenke til kommentar
Jomac Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 dette var skuff! jeg tenkte "ååh ny ipod shuffle!!! " men så at det ikke var noen taster og hvor stygg den egentlig var så bare og tastene er på ledningen? tror alle som har prøvd ipod vet at de øretelefonene SUGER! jeg liker apple ting, men det her håper jeg og regner jeg med blir den største floppen!! hvem gidder å kjøpe sånt? Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Også har vi Apple-haters som ikke liker noe av det Apple lager... Enten så liker du den, og kjøper den, ellers så gjør du ikke det. Jeg synes designet på den er kjempe bra, og det er det som er det beste med Apple, design. Lenke til kommentar
amiga600 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hvis ikke det er mulig å bruke noe annet headsett en de elendige som følger med er jo kjøp uaktuelt! Det eneste de er gode for er for folk som føler en veldig trang for å vise at de har en ipod... Håper virkelig man kan benytte seg av noen med bedre kvalitet... Har selv hatt de 2 siste shuffle modellene og de er geniale til trening. Selv om lydkvaliteten på 2.gen shuffle er en del dårligere en 1.gen... Endret 11. mars 2009 av amiga600 Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ett av ankepunktene mot Apples Ipod Shuffle-serie har vært at spillerne ikke har skjerm. Nå har kritikerne fått enda mer å plukke på: Den nye spilleren har ikke taster. I stedet er det fjernkontroll på selve ledningen til hodesettet.Haha, blir nesten slemt å påpeke hvor dumt dette er... xD Som vanlig er den også latterlig dyr. Om man sammenligner med feks en Sansa Clip 8GB har man dobbelt så mye minne, 50 % kraftigere batteri, skjerm, garantert bedre lyd, en ikke-proprietær tilkobling (mini-USB), støtte for åpne lydformater (Ogg Vorbis og FLAC) og frihet fra lukket programvare for mindre penger. Greit at den er mye mindre (6,2cm3 / 10g mot 18,4cm3 / 26g om jeg har regnet riktig), men er det virkelig verdt å betale mer for så mye mindre kun fordi den er liten, flashy og har en eple-logo? Vil man ha en iPod, kjøper man ikke noe billig drit fra Clas Ohlson. Apple er kvalitet, det kjenner man på produktene deres. Javel, hvis du ikke vil ha den, ingen tvinger den på deg, men det er faktisk noen som liker Apples produkter! Jeg synes de er veldig fine! Og folkens. Det kommer GARANTERT et adapter slik at man kan bruke det headsetet man vil ha. Lenke til kommentar
SRD Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vil man ha en iPod, kjøper man ikke noe billig drit fra Clas Ohlson. Apple er kvalitet, det kjenner man på produktene deres. Javel, hvis du ikke vil ha den, ingen tvinger den på deg, men det er faktisk noen som liker Apples produkter! Jeg synes de er veldig fine! Og folkens. Det kommer GARANTERT et adapter slik at man kan bruke det headsetet man vil ha. Jeg bruker Mac selv og synes Apple har veldig mange gode løsninger og flott design, men de er som regel veldig overpriset, og den nye shufflen ser ut til å ha store mangler i tillegg. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Snart trenger man ikke og tenke engang! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg