Gå til innhold

Klassetur på Cruise skip!

Anbefalte innlegg

Det har seg slik at min klasse har lyst til å bruke klasseturen på et Cruise skip og jeg er helt med på dette! Men har også et par spørsmål angående dette. For det første har vi bestemt oss for å ha turen i påskeferien 2010. For det første, er det noen som har informasjon om hvilket Cruise vi skal velge. Vi hadde tenkt oss noe som gikk fra London og som tok oss på en sju dagers reise til Karibien eller noe slikt. Har sett på et par sider at det går turer rundt Miami området, men disse har avgang fra Miama noe som kan bli litt vanskelig angående biletter og pris, men er åpen for tips der og. Det jeg egentlig trenger svar på er enkle råd, tips og eventuelt informasjon om diverse reisebyråer og turer. Prisen er ikke hovedsaken nå, men om det faktisk finnes Cruise som går fra London og til Karibien eller Middelhavet, både og :!: Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å finne et cruise som går fra London, innom Middelhavet og så til Karibien på 7 dager er det omtrent ikke vits i å lete etter engang.

Det beste alternativet for dere er vel å fly til f.eks. Miami, og så dra på et cruise der, og så fly hjem igjen.

Dette vil jo koste en del, men det er absolutt gjennomførbart.

Lenke til kommentar
Har tenkt å ta kontakt med Norwegian Cruise Lines om de kanskje kan gi oss et godt tilbud eller noe sånt. Skal holde dere oppdatert :)

Tviler på at NCL kan gi dere noe godt tilbud på cruise fra London til Karibien. ;) Heller ikke London - Middelhavet.

Da burde dere heller satse på å komme dere til en by ved Middelhavet, og hoppe på et cruiseskip det. Karibien blir nok alt for dyrt for dere. Først må dere til Miami, som ikke er direkte billig for en skoleklasse, også er ikke cruisene der nede å billige heller.

MSC er et av de store cruiserederiene som oppererer i Middelhavet. NCL holder til i Karibien (og selv om navnet skulle antyde det, så er det ikke et norsk rederi).

Lenke til kommentar

Klassetur skal og bør værra en faglig hendelse, å ikke en ferie. Sjøl så leide vi buss å kjørte tel amsterdam, ruoang, Normandie, paris og ymse plasser tel, før vi tok chile-ferga hjem igjen. Absolutt en tur man vil huske. Ganske rimlig, mye intresant faglig innhold, å nok av tid tel å se seg om på egenhånd/smaka på utelivet i de forskjellige byene.

Å angående cruise, tviler jeg på at det er noe hele klassen har blitt enige om, med mindre det er noen som finnansierer det. Cruise er for rike pensjonister, å absolutt ikke for en gjeng hyperaktive, blakke, tennåringer som ikke greier sitta i ro i 2 minutter... Kan ikke sattse på at en klasse på 30 ungdommer skal underholde seg sjøl ved å spella minigolf ei hel uke i strekk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...