Super-Nisse Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei, jeg er en gutt på 13 og jeg har lyst på en finere mage. Før var jeg spinkel men nå er jeg blitt litt fetere og vil ha de vekk igjen:D Jeg tenker ikke på sixpack som som alle andre spør om, men flat mage og litt mere muskler. Er det noen som kan sette opp et treningsprogram som faktisk kan funke? Takker veldig mye for svar:P Lenke til kommentar
jacket332 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det beste for å få flat mage som du sier er rett å slett å jogge. Ta noen situps når du står opp om morgnen og ta deg regelmessige joggeturer. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Om det er utseendet som teller er det faktisk slanking som gjelder, som jacket332 sier. Og derfor kan du ikke få større muskler samtidig, men du kan jo beholde dem du har nå. Så ligg i kcal-underskudd, noe som vil bli lettere og mer effektivt om du driver cardio (jogging etc.) også kan du ta litt situps ved siden av. Endret 11. mars 2009 av NwLife2 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 kan ikke noen lage en sticky med følgende topic: "hvis du er en gutt på 13-16 år som vil ha flatere mage, se her"? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Spis sunn mat. Hold deg i aktivitet. This is not rocket science. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Blir faktisk ganske avansert om man går litt dypere inn i det ;P Men akkurat dette er ikke rakettforskning nei. Ligg i underskudd. Løp. Slutt å lage tråder og isteden bruk den veldig fine oppfinnelsen øyne, eller enda bedre, "søk" knappen. Slik får man finere mage. Lenke til kommentar
LøperFraVevelstad Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 vil du ha lite fett, er jogging og løping/spurting så gull at morradi blir støv i forhold -_- seriøst, løp deg en tur;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå