reppysølv Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hadde ett lite uhell nettop Satt å lekte med en mynt og en lighter og det resulterte med ett svimerke i bordet av ei 1-kroning Tror ikke foreldrene mine blir så særlig glad over dette siden det er ett ganske nytt bord og alt det. Har omtrent 1 og en halv time på meg å fikse det så noen tips ? Har ikke pussepapir eller noe sånt btw. Endret 11. mars 2009 av Repuls3d Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Duk til du finner på noe bedre Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde nok funnet en duk og gjemt merket til jeg hadde annledning til å pusse det litt... ser ingen rask måte å løse det på :/ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kanskje det blir borte hvis du tar is på det? Daniel Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg hadde nok funnet en duk og gjemt merket til jeg hadde annledning til å pusse det litt... ser ingen rask måte å løse det på :/ Er bare det at merket er helt på sia av bordet så blir litt rart med ei duk der:P Kanskje det blir borte hvis du tar is på det? Daniel Is? Har du noen kilder på at det funker? Tviler sterkt egentlig:P Endret 11. mars 2009 av Repuls3d Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde nok funnet en duk og gjemt merket til jeg hadde annledning til å pusse det litt... ser ingen rask måte å løse det på :/ Er bare det at merket er helt på sia av bordet så blir litt rart med ei duk der:P du kan jo prøve deg med at det lå en 1-kroning der og at vinduene hadde fiksa sollyset så det ble samla på 1-kroningen og du ikke merka det før det var for sent Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg hadde nok funnet en duk og gjemt merket til jeg hadde annledning til å pusse det litt... ser ingen rask måte å løse det på :/ Er bare det at merket er helt på sia av bordet så blir litt rart med ei duk der:P Finn en DIGER duk og si at det får deg i påskestemning Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det eneste du kan gjøre er å skrape eller pusse det bort. Hva er bordet laget av? Er det ett lakkert trebord? Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Det eneste du kan gjøre er å skrape eller pusse det bort.Hva er bordet laget av? Er det ett lakkert trebord? Vet ikke hva det er laget av men det er ett lakkert trebord. Ett lyst ett Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 da er det beste å pusse det ned å lakkere på nytt. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva om du klarer å ødelegge bordet litt mer, og si at du ved et uhell mistet noe ned på bordet? Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Hva om du klarer å ødelegge bordet litt mer, og si at du ved et uhell mistet noe ned på bordet? Hmm, FAEN! Hvorfor måtte jeg ha lite å gjøre -.- Endret 11. mars 2009 av Repuls3d Lenke til kommentar
tyDi Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fortell sannheten! Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fortell sannheten! Det enkle er ofte det beste. Ja hvorfor ikke liksom? Det er ditt bord vel? Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Fortell sannheten! Det enkle er ofte det beste. Ja hvorfor ikke liksom? Det er ditt bord vel? Je får vell gjøre det. Ser jo litt komisk også med ett merka av ei 1-kroning på bordet xD Man kan t.o.m se årstallet osv :!: Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Bland plumbo og vann (trenger ikke mye). Så har du det på bordet. (Haha nei, ikke gjør det!) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) An Hero is born.... (Skal være "A", men slik er det bare). Endret 11. mars 2009 av Lord Grÿllwotth Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Fortell sannheten. Alt annet kommer til å gå til helvete og foreldrene dine blir enda surere fordi du ikke stoler på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå