CandyKing Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 hvor de eminente brukerne av overklokking.no kan holde oss oppdatert om casmod/vannkjøling/hva pokker prosjektene sine uten at disse "drukner" i de andre trådene... typisk "mitt acryl kabinett" og "prosjekt vapochill" er topics som ville havnet her... et prosjekt tar tid. og det er fint å kunne se det fra begynnelse til slutt i en tråd... snart kommer jeg med noe som absolutt hører hjemme her... *håpe håpe* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Nah, vil nå si at det er bedre å samle alt om vannkjøling i vannkjølingskategorien, alt om casemod i den kategorien osv. Da finner du prosjektene der det er logisk å finne dem. Ser du et spennende prosjekt, bookmark threaden Lenke til kommentar
EC Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg er enig med Anders her. Det er bedre at slikt blir lagt inn i de korrekte kategoriene. Dersom noen lager en vannkjøling fra scratch er det av interesse for andre vannkjølings-interesserte. En "worklog"-kategori kan fort drukne i mindre interessante tråder. Men jeg har merket meg forslaget og vil ha det i bakhodet. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 Tenkte jeg måtte si at jeg til en viss grad har snudd i saken. dvs, vi kunne godt hatt en sticky tråd hvor man *kun* fikk lov å poste - Prosjektnavn - Kort beskrivelse - Et lite bilde. - Når prosjektet sist ble oppdatert - Link til tråden På den måten kunne man fått samlet alle prosjektene samtidig som trådene vil havne i rett kategori. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 8. mai 2003 Del Skrevet 8. mai 2003 er dønn kjedelik sitte lese om postene til 14issene hvor de forteller hva de skal lage og aldri får gjort. så har det blitt kjedelig se på de som har satt inn plexi i døra si og lakt til et neon lys og kaller det casemod. er jo blitt standar. Skulle hatt en del eldre og mere "villige" folk her. som laget ting selv. ikke bare ferdig kjøpte ting som er kjedelig. Personlig har jeg laget vannkjølingen min selv, driver på hjemmelagede vannblokker. kabinettet har jeg seff laget selv også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå