Gjest Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei! Sluttet å se på LOST etter sesong 2 og hva er egentlig det monsteret på øya? Hva er det vi ser når en fyr fra sesong 2 (tror jeg det er) ser tilbake i tid? Hva har skjedd i LOST til nå? Takk til alle som svarer Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei! Sluttet å se på LOST etter sesong 2 og hva er egentlig det monsteret på øya? Hva er det vi ser når en fyr fra sesong 2 (tror jeg det er) ser tilbake i tid? Hva har skjedd i LOST til nå? Takk til alle som svarer Ikke vondt ment, men jeg tror det er lettere for deg å se episodene opp til nå enn at noen skal skrive et recap av 2 og en halv sesong med diverse hendelser. Du kan eventuelt finne mye rart på lostpedia. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvorfor ødelegge? Hvorfor ikke se 3,4 og 5? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Forventer du at vi skal skrive alt fra A-Å for deg? Lost er ikke en serie du kan besvare på noen få settninger ala Prison Break. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ser Prison Break - men hva er det monsteret vi hører da? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er en stor, ildsprutende drage! Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 En enorm, menneskeetende pytonslange. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er meningen at du skal lure på hva det er, det skal nemlig få deg til å se videre på neste sesong. Så se videre på neste sesong! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hei! Sluttet å se på LOST etter sesong 2 og hva er egentlig det monsteret på øya? Hva er det vi ser når en fyr fra sesong 2 (tror jeg det er) ser tilbake i tid? Hva har skjedd i LOST til nå? Takk til alle som svarer Hvis du ikke gidder å se sesong 3, 4 og 5 så fortjener du faktisk ikke å få svar på det du lurer på. Slutt å tull, sett deg ned og se alt sammen på nytt, i stedet for å få noen til å fortelle deg hva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå