Zapticon Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Har akkurat sett ferdig sesong 2 no, tenkte eg skulle kome meg gjennom alle sesongane før sesong 8 i og med at eg ikkje har sett alt av dei føregåande sesongane (puh, 4X sesong i ei setning). Sesong 1 og 2 var iallfall heilt fantastiske! Hadde sett litt av dei før, så visste ein del av det som kom til å skje, men fekk likevel mange overraskingar. Men må seie at eg blir skikkeleg forbanna på nokre av desse damene til tider! Spesielt Karey som stadig skal vere good girl og klage til Chapelle om kvar minste ting Tony, Michelle og Jack finn på. FUCK HO! Skal igang med sesong 3 no, ingen spoilers please! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Yeah, og du poster i en tråd full av sesong 8-spoilere... Lenke til kommentar
Zapticon Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Sesong 8 er ikkje sesong 3. Har sett sesong 7, men var fyrst etter det eg fekk det for meg at eg ville gå gjennom dei andre. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Er glad for å høre at det blir en 8. sesong. Må si at 24 er en av de seriene som holder seg godt med tanke på kvalitet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Jeg må si meg både enig og uenig. Joda, for meg var s1-5 alle sammen gode, men så ble plutselig sesong 6 veldig dårlig. Så kom det seg med sesong 7 igjen. For meg er det mer som en relativt kjedelig berg-og-dalbane med en enorm dropp et lite stykke før slutten. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Berg-og-dalbane i kvalitet er en fin beskrivelse. 1-3 var knall, 4 var svak, 5 var knall igjen, mens 6'ern var ræva og som kom 7'ern og hevet kvaliteten igjen. Så da blir vel sesong 8 dårlig igjen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Litt detaljert om den første promoen som kommer til å bli sendt gangske snart: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor End of first promo is sweet - Jack in new CTU and Chloe walking right behind him w/ lyrics "We gonna run this town tonight "Cute stuff between Jack and Kim's daughter Teri. She says "Jack?" and he smiles "you're supposed to call me grandpa!" Promo 1 text: "He left it all to start a new life. But old habits die hard. This season: when a global crisis hits home, Jack. hits. back." Promo 2 text: "All he wants is his family. All he needs is to survive one more day." Jack Bauer stuff: he jumps through a freakin' glass window while screaming "Let's go!" Jack appears to smack a terrorist in the head w/ a red fire axe causing the guy to fall backwards over the top railing. Bauer tackles Cole Ortiz (Freddie Prinze Jr) while screaming "Get down!" - a rocket(!!) blows up the CTU(?) helicopter. A bloody Jack Bauer sitting in a chair, he's getting punched in the face by a bald-headed guy... looks like it may be Domenick Lombardozzi Dana Walsh (Katee Sackhoff) and CTU director Brian Hastings (Mykelti Williamson) watching big-screen monitor in shock as a building explodes It appears as if the first two (daylight) episodes involve Jack transporting that Victor Aruz character (Benito Martinez) to CTU Saw Stefan Kapicic's character firing a machine gun into an alley, and then he was one of the two dudes getting hit by Jack's fire axe. Necar @zadegan's character (President Omar Hassan's wife) was yelling at someone "You put us all in danger!" Two awesome Jack Bauer promo quotes: "You're lucky I'm retired" and "I hate this place." Jack wants to move back to LA w/ Kim, smile & hug each other. Baby Teri "You don't look like a grandpa?" Jack laughs "Couldn't agree more!" Two cops w/ guns drawn in alley, appears they're trying to bring Victor into custody but that's Jack's only lead. Seems to be a firefight. It's night time and someone presses a detonator switch. A black car explodes and flips over onto its roof, skidding across the road. Night time again - Chloe waiting on roof, a helicopter lands and Renee walks out of it looking badass. Seems her hairstyle is different. Russian mobster (played by Callum Keith Rennie) is pointing a gun to Renee's head on a rooftop. Renee screams out "DO IT!" (oh hell no!) Jack Bauer was in a convenience store screaming at the top of his lungs "What the hell have you done!?" and then "This is over!!" Also, Jack was holding a sub-machine gun in his right hand while standing next to Victor before jumping through the glass window. Endret 25. oktober 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Dette ser jo veldig bra ut... Vil sesong 8 starte der sesong 7 sluttet? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dette ser jo veldig bra ut... Vil sesong 8 starte der sesong 7 sluttet? Er det som det har gått rykter om ja.. Kanskje ikke akkurat der det sluttet, men ganske tett opptil i alle fall.. Men, er det noen som vet om Kiefer har skrevet under kontrakt for flere sesonger (hvis det blir bestilt av kanalen da, så klart).. Mener at jeg har hørt et sted at han bare hadde skrevet under for totalt 8 sesonger? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Dette er den siste sesongen han har skrevet kontrakt for ja, med mindre det har dukket noe nytt opp i utenfor 24 radaren min. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Bestefar Bauer kan sees her i ny trailer: http://www.thrfeed.com/2009/10/official-24...iler-video.html Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Tja.. traileren ga meg desverre ikke den godfølelsen jeg fikk foran sesong 7. Jeg er redd dette kan bli bekreftelsen på partall-forbannelsen (4,6 og nå 8) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Fikk heller ikke godfølelsen. Men tror ikke den blir like dårlig som 6, det skjer ikke. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Fikk heller ikke godfølelsen. Men tror ikke den blir like dårlig som 6, det skjer ikke. Jeg begynte å se den sesongen for en stund siden, men har aldri fått sett den ferdig, så jeg må nok si meg enig i at den var dårlig. Jeg trodde kanskje at den kom til å være bra, pga. at fem var sinnsykt bra, men der tok jeg feil gitt. Man får vel bare glede seg til januar(?) og sesong 8 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Gregory Itzin back to 24 - Press Release To bra skuespillere som begge er Emmy-vinnere og spiller presidenter i serien er med i S8, herlig! Presseskriv(ikke noe store spoilere, bare litt om handlingen som vi vet fra før) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GREGORY ITZIN RETURNS AS FAN-FAVORITE VILLAIN CHARLES LOGAN IN SEASON EIGHT OF “24” Emmy Award Nominee Joins Season Eight In Multiple-Episode Arc Series Returns with Two-Night, Four-Hour Premiere Event Beginning Sunday, January 17, on FOX The anticipation for Season Eight of 24 continues to surge with Gregory Itzin reprising his acclaimed role as CHARLES LOGAN. The Emmy Award-winning drama starring Kiefer Sutherland returns for its next astonishing day with a two-night, four-hour premiere event Sunday, Jan. 17 (9:00-11:00 PM ET/PT) and Monday, Jan. 18 (8:00-10:00 PM ET/PT) on FOX. The disgraced former President Logan was last seen after being shockingly stabbed by First Lady MARTHA LOGAN (Jean Smart) in Season Six. Itzin’s return to 24 will bring together the series’ two Emmy-nominated “presidents” for the first time when sitting President ALLISON TAYLOR (Emmy Award winner Cherry Jones) reluctantly enlists Logan to assist with an escalating international diplomatic crisis. When asked about this on-screen pairing, 24 executive producer Howard Gordon said, “The opportunity for these two remarkable actors to share the stage was simply too compelling to pass up.” Season Eight resets in New York City where a retired JACK BAUER (Sutherland) is unwillingly drawn back into the intense action after learning of a plot to assassinate Middle Eastern peace-keeping leader OMAR HASSAN (Anil Kapoor). Meanwhile, RENEE WALKER (Annie Wersching) and CHLOE O’BRIAN (Mary Lynn Rajskub) return alongside CTU newcomers DANA WALSH (Katee Sackhoff), BRIAN HASTINGS (Mykelti Williamson) and COLE ORTIZ (Freddie Prinze Jr.). Source: Fox Endret 2. november 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Good news! Helveeete, bare litt over 2 måneder igjen nå. Gleder meg som faen, er ingen serie som 24 for meg. (Dexter er der oppe men 24 tar alltid kaka for meg) PREVIOUSLY ON TWENTY FOUUUUUR Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 I motsetning til sesong 7 har jeg prøvd å holde meg spoilerfri, men akkurat det der er jeg glad for at jeg leste. Itzins portrett av Logan var råbra, en av de mest interessante og velskrevne karakterene i 24's historie. Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Tror dette kommer til å bli en bra sesong! Venter i spenneing. Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Mulig jeg er litt sen med den nyheten, men P4 meldte nettop at sesong nummer 8 er under innspilling. Kan jo bli interessant å se hvilket plot skaperne går etter denne gangen? Vi har jo visst siden sesong fem at Sutherland signerte for S6, 7 og 8. Men bra å vite at det er i gang. Håper faktisk at vi får 3 til. Det har riktignok gått litt nedover, men det kan jo alltids dra seg opp igjen. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 4. november 2009 Del Skrevet 4. november 2009 Jeg tipper sesong 8 blir den siste, med en avsluttende featurefilm noen år etterpå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå