Gå til innhold

24: Sesong 8 er annonsert

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sesong 8 er datobekreftet, 17.Januar neste år

24 - Season 8 Press Release

KATEE SACKHOFF, FREDDIE PRINZE JR., MYKELTI WILLIAMSON, JOHN BOYD, CHRIS DIAMANTOPOULOS AND JENNIFER WESTFELDT JOIN THE CAST OF “24” FOR SEASON EIGHT

Series Returns with Two-Hour Premiere Event Sunday, January 17, on FOX

Katee Sackhoff, Freddie Prinze Jr., Mykelti Williamson, John Boyd, Jennifer Westfeldt and Chris Diamantopoulos have joined the cast of 24 for the series’ eighth season. The Emmy Award-winning drama starring Kiefer Sutherland returns for its next astonishing day with a two-night, four-hour premiere beginning Sunday, Jan. 17 (9:00-11:00 PM ET/PT) on FOX.

Season Eight will unfold in New York City amidst the shadows of the Statue of Liberty and the United Nations. In this new day, CTU has been upgraded and is run by MBA-schooled and razor-sharp head honcho BRIAN HASTINGS (Williamson, “Forrest Gump”). COLE ORTIZ (Prinze Jr.), an ex-Marine who wants to follow in JACK BAUER’s (Sutherland) footsteps, runs the division’s Field Operations. Expert data analyst DANA WALSH (Sackhoff, “Battlestar Galactica”) collaborates with systems analyst ARLO GLASS (Boyd, “The Notorious Bettie Page”) inside CTU. ROB WEISS (Diamantopoulos, “The Starter Wife”) serves as PRESIDENT ALLISON TAYLOR’s (Cherry Jones) new chief of staff, and MEREDITH REED (Westfeldt, “Grey’s Anatomy”) is an ambitious journalist with ties to the unfolding situation.

As previously announced, Sutherland, Jones, Mary Lynn Rajskub and Annie Wersching also return. In addition, Bollywood icon Anil Kapoor (“Slumdog Millionaire”) makes his American TV debut as OMAR HASSAN, a Middle Eastern leader who comes to the U.S. on a peacemaking mission.

24, created by Joel Surnow and Robert Cochran, is a production of 20th Century Fox Television and Imagine Television in association with Teakwood Lane Productions. Howard Gordon, Evan Katz, David Fury, Manny Coto, Brannon Braga, Brad Turner, Alex Gansa, Kiefer Sutherland and Brian Grazer are executive producers while Chip Johannessen and Patrick Harbinson serve as co-executive producers.

Source: Fox

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Jeg må dessverre si at jeg ble veldig skuffet..

Må vel egentlig først si at jeg ikke ønsker å høre "hvis du ikke liker, så ikke se på da!"-kommentarer.. for sannheten er at jeg har vært "blodfan" av 24 før, men må ærlig innrømme at for meg har den mistet all sin sjarm, og håpet at den nå endelig skulle bli slutt, og vi ikke skulle få mer Jack Bauer og Co.

Jeg har sett på alle sesongene, men synes det gikk i nedoverbakke etter sesong 3, som jeg anser som den beste..

Problemet mitt, er at jeg finner den ikke spennende lengre.. det er ALLTID det samme, og selv om det var aldri så genialt og tøft og supert helt i starten, så mener jeg det er begrensninger for mange ganger man kan bruke samme formel..

Jack vet best. Det er alltid en muldvarp. Det er alltid tull i det hvite hus. Det er alltid intriger der også. Fienden er aldri den rette fienden, og den fienden har også noen bak seg. Det er alltid dobbeltagenter. Det er alltid Jack som vet når det er "lovlig" å gå utenom loven, og når det ikke er. Når andre vil gå utenom loven for å redde sine kjære, som Jack ofte gjør, så er det ikke lov, for de er ikke like viktige som Jack sine kjære i forhold til resten av befolkningen. Jack vet hvem som er den ene som er verdt mer enn de tusen, selv når han hele tiden ellers kan ofre den ene som ikke er verdt mer enn de tusen..

For meg fungerte dette de 3 første sesongene.. men etter det har jeg vel sett på kun fordi jeg er (var) "fan", og "må se".. Serien var jo übergenial i sin tid, men ikke nå lengre, dessverre..

Kom gjerne med en ny sesong, men ikke følg samme oppskrift som alltid har blitt gjort! Kom med noe nytt! Det ikke noe spennende lengre, for meg, i hele tatt..

Hadde håpet de kunne ha gitt seg for denne gang, og ikke vannet ut konseptet ENDA mer..

No offence til de som følger med.. men, selv er jeg skuffet.. :(

Vet at det er "bare å ikke se på", men, det er derfor jeg vil at de skal slutte, for at serien jeg elsket så mye, har tapt seg så mye, og jeg vil fortsatt beholde det lille gode minnet jeg har igjen av den..

Lenke til kommentar

Ja, helt riktig det du sa.. mye kortere også! :) hehe.. Men, det er vel her jeg vil at de skal avslutte da, siden jeg synes spenningsmomentene er oppbrukt og man "vet hva som skjer" hele tiden.. Litt "gi seg mens leken er god" -greie..

Lenke til kommentar

Om 24 begynner å bli kjedelig eller ei, så skal det bli godt å få nøstet opp alle trådene fra sesong 7. Pogdesign har lagt 24 inn i tv-kalenderen sin nå, og den sier at 24 vil ha 2 dobbelt episoder i løpet av den første uken! Noe som ikke jeg har opplevd før :)

EDIT: Beklager, men jeg så først etterpå at det ble nevnt i et innlegg ovenfor.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar
Ja, helt riktig det du sa.. mye kortere også! :) hehe.. Men, det er vel her jeg vil at de skal avslutte da, siden jeg synes spenningsmomentene er oppbrukt og man "vet hva som skjer" hele tiden.. Litt "gi seg mens leken er god" -greie..

Tja, selv ble jeg overrasket flere ganger under sesong 7. Blant annet når senatoren ble drept og Tony kvelte Larry. Selvsagt vil serien aldri returnere til glansdagene fra 1 til 3, men vi kan fortsatt få servert 24 timer med Jack Bauer og god action.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Enig, simentp. Var jo en veldig sterk sesong, egentlig. Spesielt etter sesong 6 nedturen. Var jo til og med 2-års pause før selve sesongen kom så etter en så lang ventetid ble jeg ihvertfall ikke skuffa. Var et par episoder som var litt "fyll"-aktig men ellers var det en sterk sesong. :)

Lenke til kommentar

enig der, koste meg igjennom hele sesongen jeg, enkelte episoder som ''krydret'' sesongen med mange vendepunkt men syntes de brukte usikkerheten til Tony Almeida (almeda husker ikke helt) litt for mye sånn Snill,ond snill også ond igjenn på en måte syntes det kunne holdt med at de fannt ut at han var ond en gang...

Lenke til kommentar
Enig, simentp. Var jo en veldig sterk sesong, egentlig. Spesielt etter sesong 6 nedturen. Var jo til og med 2-års pause før selve sesongen kom så etter en så lang ventetid ble jeg ihvertfall ikke skuffa. Var et par episoder som var litt "fyll"-aktig men ellers var det en sterk sesong. :)

Sesong 7 var for all del en opptur etter 6'ern og jeg var stort sett godt fornøyd. Men i forhold til realisme, sjokkfaktor og nyskapning er de tre første sesongene overlegne og dit kan nok serien aldri returnere.

Lenke til kommentar

Sesong 7 var for all del en opptur etter 6'ern og jeg var stort sett godt fornøyd. Men i forhold til realisme, sjokkfaktor og nyskapning er de tre første sesongene overlegne og dit kan nok serien aldri returnere.

Aldri si aldri ;) Først må vi se ferdig alle sesongene først ;)

Lenke til kommentar

Jepp, helt med på den DoktorBacon. Men som du sier, så var hovedpoenget mitt bare at sesong 7 var herlig nok etter sesong 6 og lange pausen. Krevet god 24 liksom, og fikk det. Første sesongene var selvfølgelig noe helt annet. Beste jeg har sett på TV. :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...