stonhans Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Mulig jeg er litt sen med den nyheten, men P4 meldte nettop at sesong nummer 8 er under innspilling. Kan jo bli interessant å se hvilket plot skaperne går etter denne gangen? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Umulig å si på dette tidspunktet. Først må man vi se hvordan de ender denne sesongen, så bygger de antakeligvis videre på dette i neste og antakeligvis siste sesong. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Umulig å si på dette tidspunktet. Først må man vi se hvordan de ender denne sesongen, så bygger de antakeligvis videre på dette i neste og antakeligvis siste sesong. Antakligvis siste Kva får deg til å tru det? Korleis skal livet bli utan 24 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Kiefer har skrevet kontrakt på 8 sesonger. Er jo grenser for hvor lenge de kan presse ut noe sebart av dette konseptet. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Ja, med deg på den. Det er en fryktelig spennende serie, men forrige sesong viste at konseptet er nokså utvasket. Heldigvis har de hittil klart å vri noe rimelig fornuftig ut av nåværende sesong, men tror det er begrenset hvor lenge man kan melke kua. Lenke til kommentar
Ole_Bauer Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Det var jo snakk om at de skulle lage en film og da (da tenker jeg ikke på Redemption) Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Hadde jo vært litt morro og sett at de hadde gått opp til ti sesongen, hvis de hadde klart det da. Også avsluttet på en skikkelig måte. Lenke til kommentar
JuRomanRi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fra Wiki: The eighth season of 24 will begin shooting in May 2009[33] and will presumably air in January 2010 following the pattern of the show since season 4. Executive Producer Howard Gordon says, "My hope is to go [shoot the feature film] after the eighth season. That's sort of what we're aiming for. I think that a big-screen 24 will be a fitting send off for Jack."[34] Kiefer Sutherland confirmed he will return for the 8th season and said the show’s future also hinges on its writers’ ability to shape its story.[33] The only confirmed cast members so far are Kiefer Sutherland himself and Annie Wersching. Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 The only confirmed cast members so far are Kiefer Sutherland himself and Annie Wersching. Jeg ser for meg et samarbeid mellom de to Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 har vel kommet flere spoilers om sesong 8: Chloe er med CTU gjennoppstår Navnet på CTU direktør (husker ikke, google det) Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Lol, satt og så på sesong 7 ep18 igår, tenkte meg at senere i sesongen eller neste så er CTU oppe igjen Lenke til kommentar
stonhans Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Jack Bauer will be saving the world from New York City on the next season of " 24." The FOX series, which left Los Angeles (on screen, anyway) for Washington this season, will set its eighth season in New York, EW.com reports. The new season is set to begin filming in late spring and thus will have a significant portion of the production behind it when it hits the air in January 2010. As has been the case for much of this D.C.-set season, "24" will actually do most of its filming at its Los Angeles home base. It's expected, though, that Kiefer Sutherland and the crew will take a field trip or two to New York to shoot some scenes. Season eight will also feature "Slumdog Millionaire" star Anil Kapoor as a Middle Eastern leader who comes to the United States on a peace mission. EW also reports that Jack and Chloe (Mary Lynn Rajskub) will be working at a reconstituted CTU. There's no word yet on who will be leading the unit, or which other regulars from the current season will return. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har prøvd å summere opp det meste av hva som ryktes å skje i neste sesong på flaggskipet. Vet egentlig ikke hva jeg syntes om en ny sesong. Har de egentlig noe mer å tilby? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Ja, det spurte vi jo oss selv om etter sesong 4 og 6 også, og du så jo hva vi fikk. Nå mener jeg ikke 7'ern var så bra som du skal ha det til (nest beste, var det ikke?), men jeg totalt sett likte jeg den, og jeg mener at vi har masse bra å bygge videre på. Dessuten, vi kan jo virkelig ikke ende legenden Jack Bauer i en sykeseng? Endret 23. mai 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 BLir dette tråden for sesong 8 da? Håper de gir seg på topp og avslutter med neste sesong. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Å. sesong 8 tråd. Gleder meg som faen, er jo så mye som vi får se som sluttet så åpent i sesong 7. Vet ikke helt om jeg vil at 24 skal være ferdig etter neste år, blir jo altfor trist. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 (endret) Det er berre sesong 8 som er bekreftet, men er det muligt at me får sesong 9 og 10 og eller? Endret 28. mai 2009 av Noiz Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Freddie Prinze Jr og Kapoor fra Slumdog Millionaire er bekreftet til sesong 8. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kapoor er allerede nevnt. Mykelti Williamson(kanskje mest kjent fra Boomtown og sjefen til Mac i CSI: New York) er ny hovedkarakter sammen med Freddie Prinze Jr(som nevnt). Jennifer Westfeldt (Kissing Jessica Stein) og Chris Diamantopoulos (The Starter Wife) er også castet til sesong 8. Kim vil være med i et viss antall episoder, er allerde snappet innspillingsbilder av Kifer og Elisabeth under innspilling, med noe som nok er dattern til Kim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå