abene Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Google kommer med et nytt OS mot slutten av året. Les mer Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kommer man til aa kunnne kjöre tradisjonelle Linux-programmer paa den, eller maa alt bli kodet spesielt for Android-plattformen? Lenke til kommentar
Drix1 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det måtte jo komme gOS var ikke en joke allikevel. Lenke til kommentar
Fjodorgrim Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Dette er vel bare en Android for netbooks og ikke noe "gOS" .. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 gOS finnes forresten allerede Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er dette strengt bare en Linux-distro? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tror jeg er litt på etterslep på noen områder. Jeg trodde jeg skulle få muligheten til å kunne teste nytt OS på en av maskinene mine, men så var det bare enda et os for nett-pc'er. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kommer man til aa kunnne kjöre tradisjonelle Linux-programmer paa den, eller maa alt bli kodet spesielt for Android-plattformen? Det er Linux-kjernen som ligger til grunn for Android, men det er vist noe kritikk angående bruk av biblioteker. Det vil si at det kan være vanskelig å få kjørt vanlige Linux-programmer på Android på grunn av fraværende, mangelfulle eller modifiserte biblioteker. Android bruker vist ikke de vanlige java-standardene heller så det kan by på ytterligere problemer. Vi får håpe dette bedrer seg med det nye Android-OSet som kommer mot slutten av året. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kjörer ikke alt paa Android i en snodig virtuell maskin? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Google kommer med en ny variant av Android for nett-PCer mot slutten av året. *fixed* Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Kjörer ikke alt paa Android i en snodig virtuell maskin?Jo, Dalvik. Endret 11. mars 2009 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
aspic Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Kor lenge kjem dette til å vere i beta mon tro? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 hmmm, enda en utfordrer til Microsoft. Får bare håpe, for MS sin del, at de lærer snart at folk vil ha lette, små og raske operativsystemer, ikke gigantiske løsninger som krever en liten Nasa-server for å kjøre... Holder fortsatt en liten knapp på Win7, men all konkurranse er god konkurranse. Lenke til kommentar
lassegs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er Linux-kjernen som ligger til grunn for Android, men det er vist noe kritikk angående bruk av biblioteker Jeg er ikke noe ekspert på feltet, men jeg trodde hovedproblemet var at android ikke kjører xorg? Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 "prøvde ut" faktisk Tja, dette kan jo bli interessant? Tipper det vil få en god grad av popularitet, akkurat som Chrome Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Det er Linux-kjernen som ligger til grunn for Android, men det er vist noe kritikk angående bruk av biblioteker Jeg er ikke noe ekspert på feltet, men jeg trodde hovedproblemet var at android ikke kjører xorg? De fleste Linux-programmer krever naa ikke X.org da/lenger. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du tenker ikke på Qt og GTK+ da? Android mangler jo støtte for disse, C og Python, og det utelukker jo de fleste Linux-programmer. Lenke til kommentar
Ko_deZ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Jeg har testet ut android på telefonen min, og min største bekymring med tanke på det er at android ikke støtter multitasking. Det er jo katastrofe imo. Browseren og brukergrensesnittet er helt fabelaktig dog, men jeg kan ikke leve med en telefon hvor jeg ikke kan bytte mellom GPSen og browseren min som jeg vil. Tenker det blir verre på en PC, om enn det er en liten en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå