Gå til innhold

Nintendo 64 expansion pack

Sameboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet hvordan man får tak i en expansion pack slik at jeg kan spille Donkey Kong 64 og Zelda Majoras Mask! Helst ny, men funker brukt også...

Takker for svar :)

du kan jo bruke emulator på pc da :) husk at du må ha spillene og konsollen irl for å ha det lovlig :)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvordan man får tak i en expansion pack slik at jeg kan spille Donkey Kong 64 og Zelda Majoras Mask! Helst ny, men funker brukt også...

du kan jo bruke emulator på pc da :) husk at du må ha spillene og konsollen irl for å ha det lovlig :)

Vet at det finnes emulatorer, men jeg vil jo helst spille de spillene på konsoll og TV ettersom at det gir en bedre feeling ^^,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jeg trur jeg hadde en slik greie man putta inn i Nintendoen for og spille nokka spill....

Men synd jeg har mista maskinene etter mange flytte turer :p

Lenke til kommentar
Jeg har en slik i min Nintendo 64... Om jeg vil gi den til noen er en annen ting :)

Skjønner jo det, men den er jo en fordel å ha når en må ha den til klassikere som de spillene jeg nevnte samt Perfect Dark :)

qxl.no, finn.no etc prøv der. Hvis ikke gå til mindre kjente lokale spill butikker og hør med de.

Sett på QXL og Finn, men fant ingenting

Lenke til kommentar

Dessutan kan eg hugse å ha lest på pakningen til Expansion Pak at når du først set den ned i nintendoen, kan du øydeleggje nintendoen ved å setje den gamle tilbake att.

Så for å selje sin "brukt" kan det vere ein må bøte med heile godmaskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...