scoop3x Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Heisann, vi er en gjeng på 30 elever på Vardafjell Vidergående skole i Haugesund. Vi går på media og kommunikasjon. Er det noen som har noen ideer om hvordan vi kan samle inn penger, vi har noen ideer for eksempel: selge kaker, doruller osv. Kom med forslag. Takker for alle svar. - kristoffer Endret 11. mars 2009 av scoop3x Lenke til kommentar
Splius Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Heisann, vi er en gjeng på 30 elever på Vardafjell Vidergående skole i Haugesund.Vi går på media og kommunikasjon. Er det noen som har noen ideer om hvordan vi kan samle inn penger, vi har noen ideer for eksempel: selge kaker, doruller osv. Kom med forslag. Takker for alle svar. - kristoffer importer noe billig, selg det dyrt i norge Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Snart på tide med dekkskift. Gå ut med et skriv om at dere tar feks 300,- for å skifte dekkene. Korpset her jeg bor gjorde dette i fjor. Tjente inn vanvittigt med penger. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen jenter i klassen tjente over 2000 kroner på å bake kaker og selge dem i kantina... Tjente inn til polentur Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 selg vafler på butikken, eller selg lodd. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Selg pizza på skolen. Kjøp grandis orginal med paprika, del den i 6 og selg for 10kr stk. Skal love dere at da renner pengene inn. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Selge toalettpapir. De fleste lo av forslaget mitt, men gjett hvem som finaniserte hele driten! Endret 11. mars 2009 av DSG Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Begynn å selge de bokskakene, de "bestefars favoritter" osv. Da tar jeg to bokser! Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Selge toalettpapir. De fleste lo av forslaget mitt, men gjett hvem som finaniserte hele driten! Opplevde akkurat det samme før! "Haha, dasspapir? Erdu syk?" Lenke til kommentar
KBØ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hør med bedrifter o.l. om de har arbeid som skal gjøres. Hvert år er det en slags messe hvor jeg bor, og det var bruk for garderobevakter hos et lokalt hotell. Klassen dro inn litt over 30.000 på dette. Ellers fortalte læreren min om noe de gjorde for et par år siden: Fremførte ett skuespill. Serverte mat, men tok bare 10 kroner i inngang slik at de gikk i 0. Etter skuespillet og maten hadde de masse goodwill, og alle som kom ga penger til turen de planla. Dette dro de inn en hel haug med penger på. Andre ting kan være å pakke aviser eller lignende dugnadsarbeid. Lykke til! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sidan de held til i Haugesund har de vel ein del båtar liggande rundt om? Høyr med reiarlaga (helst mindre) eller på skipsverft om de kan få vaskejobbar. Både på ungdomsskulen og på vidaregåande har eg vore med å vaska fiskebåtar. Halve klassen har vore i sving i 2-3 timar, og på denne korte stunda tente vi 15000,-. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 er det noe særlig snø på takene rundt der du bor, dere kan tjene masse penger på å måke takene hos folk. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 dere kan vel låne kamera på skolen og ta komf bilder osv etter avtale si. dere avtaler en fast pris på forhånd og dere knipser masse bilder. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Gå rundt på dørene til folk og selg dasspapir. Slikt elevene sparer til polen turer her omkring. Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Takk for god hjelp. Tror jeg har det jeg trenger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå