-Zenzor- Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei. Jeg lurer rett og slett på hvordan man kan lage et enkelt område på en side hvor man kan skrive kommentarer, og få det opp i et vindu rett over. Som man kan scrolle nedover på og se hva alle har skrevet. Jeg har googlet om gjestebøker osv i frontpage, men alle bruker samme eksemplet hvor man bare lager en ny side, og bruker en forhåndslagd template av en gjestebok, men denne fungerer ikke helt sånn vi vil ha den (egentlig fungerer den ikke i det hele tatt, men det er jo ikke så viktig når den ikke er slik jeg vil ha den) Noe sånt som det her: (Stort bilde her) Hva synes dere?? ------------------------- Kommentarer: ------------------------- blablablablabla blabla ------------------------- |Skriv din melding her:| |Send melding| | ------------------------- | | blablablablablablabla | | blablablablablablabla | | blablablablablablabla | |---------------------------| Lenke til kommentar
-Zenzor- Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Ingen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Finn deg et ferdig shoutbox-script du kan legge inn i en div. Bruk filbasert backend for å lagre meldingene og captcha for å hindre spam. Har selv kun erfaring med php, men finnes sikkert i vb om du bruker ms server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå