bergetun Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Foer i "gamle" dager var det noe som het epost for alle der man kunne faa en online.no addresse.. Tilbyr ikke telenor denne tjenesten lenger eller ? Finnr ikke noe plass hvor jeg kan registrere meg for aa sette opp en ny online.no konto Lenke til kommentar
steinih Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hva med www.home.no ? /steinih :-) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg husker at jeg for en god stund siden forsøkte å få meg en @online.no-konto. Etter laaang tid fant jeg endelig ut hvilken side jeg måtte gå på for å registrere meg. Og den siden var ikke www.online.no ihvertfall! Det var en side som tilsynedlatende ikke hade noe med telenor å gjøre. Jeg husker ikke URL, men tenkte bare at jeg måtte dele den historien med dere. PS: www.home.no går jo oxo ann Lenke til kommentar
vegge Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det tilbudet eksisterer ikke lenger (det har i hvert fall jeg fått oppgitt..) Én gratis online-adresse til alle personer i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå