Gullars Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg køyrte WinXP og Win7, men var såpass nøgd med Win7 at eg valde å sletta XP. I det eg gjorde dette mista eg dualboot-programmet, som tydelegvis blei køyrt frå XP-partisjonen. Det gjer at eg nå heller ikkje får køyrt Win7. Har installert eit nytt OS (anna utgåve av Win7) på XP-disken, slik at eg kjem meg på nett og kan få gjort det eg treng for å få starta den Win7-installasjonen som eg ønskjer å starta. Korleis må eg gå fram? Lenke til kommentar
Toad Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Sette i windows dvden, og kjøre noe oppstarts-gjennopretting'ish? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 og då vil ingenting bli sletta, han vil berre fiksa oppstarten? Lenke til kommentar
Gullars Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 testa forresten ut OSL2000 Boot Manager. Fekk feilmelding om at "ntldr mangler" når eg prøvde å koma innpå den "korrekte" partisjonen. Men skal prøva Windows-dvden nå Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Du bør uansett ikkje køyre din vanlig pc som du bruker til vanlig bruk med kun eit beta OS. Ukjente bugs kan oppstå. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Funker det ikke å bruke Windows plata og boote med den og velge repair funksjonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå