DevN Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Har domene fra www.dot.tk, et greit domene syns jeg, men er det mulig og fjerne den popup'en på "Free Registration" (skrivefeil?)..? Eller har dere andre tips til domener? (kort, gratis domene, som ikke har fullt av nedetider?) Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ja du kan fjerne popup´en. Logg deg inn å sjekk my marketing Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Takk! Endelig kvitt den, likte den ikke... Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Eller som en annen genialt sa her en gang: "Du trykker bare på krysse i høyre hjørne". Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 har aldri helt sett vitsen med .tk-domener.... hva er vitsen med å hente websider som er i "nabohuset" omtrent fra andre siden av kloden..... Nei, jeg liker å ha ansvaret for mitt eget domene, og bare oppretter under-domener til det... Lenke til kommentar
enden Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 har aldri helt sett vitsen med .tk-domener.... hva er vitsen med å hente websider som er i "nabohuset" omtrent fra andre siden av kloden..... Nei, jeg liker å ha ansvaret for mitt eget domene, og bare oppretter under-domener til det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå