Gå til innhold

[Løst]Hvor bør man kjøpe microsoft live points?

Anbefalte innlegg

Hei! er det noen som kan fortelle meg om det lønner seg å kjøpe live poeng fra nettet eller noe, og ikke via xbox live? Og i så fall om noen kan linke til en side hvor det er billige points :)

og hvis man kjøper points fra en side hvor du får koden på mail - hvis det koster over 200 kr, må du da betale 25% moms etc?

på forhånd takk

###Emnetittel endret av moderator###

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://xboxliveuk76.com/index.php?cat_id=17

Og nei, du må ikke betale moms, siden du får koden på mail;D

Jeg troooor xboxliveuk er der hvor du får det billigst, men du får se om noen andre kommer med noen bedre linker.

Etter det jeg har hørt, er dette det billigste stedet ja. Men dersom du mener kjøp i Norge eller på Boxen, så mener jeg å huske at det koster omtrent like mye å kjøpe de i butikken som på live.

Lenke til kommentar
Hei! er det noen som kan fortelle meg om det lønner seg å kjøpe live poeng fra nettet eller noe, og ikke via xbox live? Og i så fall om noen kan linke til en side hvor det er billige points :)

og hvis man kjøper points fra en side hvor du får koden på mail - hvis det koster over 200 kr, må du da betale 25% moms etc?

på forhånd takk

Det er billigere å kjøpe MS points via Live, enn mange nettsteder.

Gold derimot, er billigere å bestille fra nett.

Lenke til kommentar
Det er billigere å kjøpe MS points via Live, enn mange nettsteder.

Gold derimot, er billigere å bestille fra nett.

yes, kjøpte meg points fra play.com, fant ut at det var billigst, er jo ikke mye forskjell da :) kommer til å bestille meg gold fra nett når jeg skal ha det :)

takker for hjelpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...