Fire^^ Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hey! har en sånn honda civic med svarte plastfangerer foran og bak, bilen er grønn og har veldig lyst å lakkere fangerene grønne, dette vill jøre at bilen vill se nyere ut mener eg er dette noe "alle" kan gjøre? hvilket utstyr trenger eg? og må eg ha noken spesiell lakk for å lakkere på plast? takker for svar! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Du trenger ikke en egen type lakk, men du må legge plastheft (og evt. slipefyller/spræytesparkel, hvis de er teksturert, altså ikke "glatte"). Lenke til kommentar
cosmictoon Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Hey! har en sånn honda civic med svarte plastfangerer foran og bak, bilen er grønn og har veldig lyst å lakkere fangerene grønne, dette vill jøre at bilen vill se nyere ut mener eg er dette noe "alle" kan gjøre? hvilket utstyr trenger eg? og må eg ha noken spesiell lakk for å lakkere på plast? takker for svar! hei man kan bruke vanlig 2k lakk men man får kjøpt lakk til palst. denne lakk tåler mere "bevegelse" Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Du må bruke plastheft under lakk uansett, med mindre det brukes en egen lakk for plast - ellers blir støtfangeren din "rock chip heaven". Det er ikke bra. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå