phunkie Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei. Jeg er ute etter en ny stasjonær til 10k ca. Jeg har tittet litt på multicom sin gamer pc, men det er uten skjerm. http://www.multicom.no/SystemConfigurator....t:10568029;fl:0 Hva syns dere? Burde jeg bytte ut noe? Helst ikke over 12-13k med skjerm. Og hvilke os burde jeg valgt til gaming? XP pro eller vista 64bit? På forhånd, mange takk Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva med denne? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=92454 Lenke til kommentar
OaoaO Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 er enig med Obergeru sitt oppsett.. og det vil nok gi bedre ytelse i spill enn den som var på multicom.. Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Joa, men jeg har lest at om man lar stedet bygge pc'n, da får man garanti for pc'n. Stemmer dette? Også har jeg aldri bygd pc før.. Flere som har andre forslag? Tusen takk for forslaget, obergeru. Alltid hyggelig med hjelpsomme folk. Lenke til kommentar
freonor Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Joa, men jeg har lest at om man lar stedet bygge pc'n, da får man garanti for pc'n. Stemmer dette? Også har jeg aldri bygd pc før.. Flere som har andre forslag? Tusen takk for forslaget, obergeru. Alltid hyggelig med hjelpsomme folk. Bygge selv er økonomisk og man får mer igjen, man har like lang garanti på komponentene pga. forbrukerkjøpsloven. Hva en ferdigbygget pc byr på av garantier varierer og man må ofte betale mer for en skikkelig garanti, også tar det ofte lang lang tid å fikse pcen på garanti. Få en venn til å hjelpe deg med å bygge. Hva skal du bruke pcen til? Altså. Hvilke spill vil du spille. Og hvilken oppløsning evt. skjermstørrelse vil du spille på? Lenke til kommentar
phunkie Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Joa, men jeg har lest at om man lar stedet bygge pc'n, da får man garanti for pc'n. Stemmer dette? Også har jeg aldri bygd pc før.. Flere som har andre forslag? Tusen takk for forslaget, obergeru. Alltid hyggelig med hjelpsomme folk. Bygge selv er økonomisk og man får mer igjen, man har like lang garanti på komponentene pga. forbrukerkjøpsloven. Hva en ferdigbygget pc byr på av garantier varierer og man må ofte betale mer for en skikkelig garanti, også tar det ofte lang lang tid å fikse pcen på garanti. Få en venn til å hjelpe deg med å bygge. Hva skal du bruke pcen til? Altså. Hvilke spill vil du spille. Og hvilken oppløsning evt. skjermstørrelse vil du spille på? Skal bruke en gaming pc til gaming ja. Mest fps spill. Jeg vurderer å kjøpe en 22" og best mulig oppløsning. Vil ha en pc som jeg ikke trenger å oppgradere på 2-4 år ca. Om det er mulig til 10 lapper da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå