Gå til innhold

Morrorwind

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er på pigrim reisen å driiiiiit lei av å lete etter ofre gjenstander, denne gangen trenger jeg dreugh wax, hva er det å hvor kan jeg få tak i det.

Denne pilgrim ferden vil jeg bli ferdig med så fort som mulig  :evil:

Er det pilgrimsreisen til Kullgruven sør for Gnisis?

Det er noen Dreugh's der som du kan drepe. De har dreugh wax.

Lenke til kommentar

Får også kjøpt dreugh wax av alkymisten i Gnisis. Men jeg hoppa av pilgrimsreisen etter ei stund. Skjønte ikke et fnatt av puzzle-kanalen i Vivec (mask of vivec-questen). Bare kommer inn i et stort rom med en magisk vegg, og ingen måter å få den vekk på. Holder på med main-questen igjen, å bli Hortator i alle Great Houses er mye skittjobbing :p

Og så bli Nerevarine i alle ashland tribes etter det igjen..menmen. Kan nesten ikke stoppe heller, blitt helt hekta.

Er level31 crusader. Fin mix av destruction-magi og battleskills.

Har blitt Master i fighters guild, master wizard i mage guild, knight of imperial dragon i Imperial legion, og driver og får stronghold i House Redoran. Mange jern i ilden hele tiden, blir ikke kjedelig da.

Lenke til kommentar

For å finne veien i puzzle canal, må du lese noe nede i kanalen. "Breath the waters of his glory" eller noe. Det jeg gjorde var at jeg var lenge nede i vannet, til jeg nesten druknet, og så ble jeg dratt opp, og jeg kunne gå inn til dremoraen der inne. Endte opp som level 50 archer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...