And.rs Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hei! Jeg har lyst til å lage et stilig fotoalbum til bildene mine. Det kan jo gjøres på den gamle måten, men etter å ha sett Apple sin løsning ble jeg ganske fascinert. Har søkt litt rundt men fant ikke ut om programmet iPhoto fungerer med Windows. Noen som vet? Om det ikke fungerer, finnes det andre program jeg kan lage liknende album med? Takk for svar Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 hvis du bestiller gjennom elkjop eller japanphoto så har de et program der du designer boka, og så bestiller den Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 iPhoto kjem kun for OS X, men som chrissn nemner har fleire butikkar eigne program for å designe og sende inn fotobøker. Elkjøp og Japan Photo bruker same programvare trur eg, Cewe eitelleranna, Blurb har sin programvare, FotoKnudsen har ei online-løysing, for å nemne noko. Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Takk takk! Da prøver jeg JapanPhoto Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Eg kom forresten på at Akam testa ei rekkje fotobøker for nokre månadar sidan: http://www.akam.no/artikler/stor_test_av_fotoboker/66019/1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå