sdf123 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Noen som kan anbefale noe annet et programmet Secunia PSI til å holde seg oppdatert på hvilke programmer ol som trenger oppdateringer? Lenke til kommentar
hernil Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Secunia PSI er vel det beste programmet jeg har funnet til den oppgaven. Hvorfor ikke bruke det? En annen mulighet er selvfølgelig Linux. Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hvis det er snakk om Windows, kan jeg anbefale FileHippo.com Update Checker. Den finnes både som installerbar og stand-alone. Eneste negative måtte være at programmet krever .NET 2.0 (der nyeste oppdatering er på over 200 MB med diskplasskrav på opptil 4 GB - mye styr for et program på 150K). Mange har vel .NET fra før og da er jo saken grei. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, har egentlig gode erfaringer med Secunia PSI, men siden jeg ikke vet om noen andre program så viste jeg ikke om jeg gikk glipp av noe. Kommer da til å fortsette å ha Secunia PSI. Filehippo.com er en diggbar side, men selve programmet syntes jeg ikke når opp til Secunia PSI, og når man i tillegg må installere .NET så dropper jeg det alternativet tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå