Duffo Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei Jeg spiser 1-2 bokser tunfisk hver dag, spiser også ofte 1 boks makrell i tomat på grove skiver. Lurte på hvilken skinke som er mest sunn og har mest proteiner? Har vanligvis spist hamburgerygg og familieskinke fra Gilde tror jeg.. og ost fra Jarlsberg Lenke til kommentar
Odin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 forskjellen på disse er vel ganske minimal, prøv å få i deg store proteinkilder istedenfor. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 Men når jeg er på skolen er jeg nødt til å spise skive med skinke/ost. Kan ikke gå rundt å spise tunfisk, lukter som faen, eller kjøpe kyllingsaalat hver dag, det blir fort dyrt. Lenke til kommentar
f0kus Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) HeiJeg spiser 1-2 bokser tunfisk hver dag, spiser også ofte 1 boks makrell i tomat på grove skiver. Lurte på hvilken skinke som er mest sunn og har mest proteiner? Har vanligvis spist hamburgerygg og familieskinke fra Gilde tror jeg.. og ost fra Jarlsberg Kokt skinke og en lett type ost. Endret 11. mars 2009 av f0kus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå