spindle Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Formål: Ta bilder av skikjøring Krav: Minst 3x optisk zoom Hvilket kamera bruker kortest tid fra du trykker på utløser til bildet er tatt? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Det raskeste vi har prøvd med autofokus er Casio Exilim EX-Z3. MLW Lenke til kommentar
Skikongen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Casio Exilim EX-Z3 skal visst være blandt de raskeste. IXUS 400 tar 0,2 sek fra man har trykket utløser'n halvveis ned og fokusert til den tar bildet. Der er overkommelig for de fleste. Selv har jeg samme formål for kamera som deg - og kommer til å kline til med en Ixus 400. Lenke til kommentar
girl_from_mars Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hei! Jeg har Ixus 400 og synes det er ganske tregt, når man bruker blits. Jeg har flere ganger forsøkt å ta bilder av undulaten min i fart, men pleier som regel bare å få med en vinge....(Kanskje det er jeg som er treg )Dersom man ikke bruker blits derimot, går det så det suser Lenke til kommentar
pastrom Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Pentax optio 330RS er ganske raskt. Tror det er 0.3sek på det. vurderer å kjøpet ett sånn. Er faktisk et veldig godt kamera. Ixus liker jeg ikke. Har ikke prøvd 400 da men. v3 bruker hvertfall utrolig lang tid på å ta bilder.d Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Ixus 400 har usedvanlig treg autofokus, og er langt tregere enn Exilim Z3. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå