Lomeus Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei. Jeg leiter nå etter en ganske enkel mobil som ikke skal koste allverdens. Etter 3 måneder med LG KU990 har jeg bestemt meg for å styre unda denne type telefoner, den inneholder for mye jeg ikke trenger og syns ikke den traff meg midt i blinken. Leiter nå etter en telefon som har dette: God MP3-spiller OK kamerat OK design Litt store taster, sånn at det blir enkelt med SMS Rask i menyene Enkel og lett å bruke Aux inngang eller medfølgende converter Max pris for ny: 1600 kr. Takker for all respons. MvH Lomeus Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vet ikke hva du synes er ok design, men hva med Nokia 5310 ? Lenke til kommentar
oxigiN Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vet ikke hva du synes er ok design, men hva med Nokia 5310 ? helt enig! her har du jo også mange fargealternativer og =) Lenke til kommentar
Lomeus Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Vet ikke hva du synes er ok design, men hva med Nokia 5310 ? helt enig! her har du jo også mange fargealternativer og =) Virker grei den, men jeg har en dårlig følelse av nokia generelt. Liker SE best, men skal lese litt om den telefonen her. Hva med SE w595, den virker jo grei? Noe andre telefoner ? Endret 11. mars 2009 av Lomeus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå