Gå til innhold

Best Minne

Anbefalte innlegg

Skal rett og slett ha skikkeligm inne til en skikkelig maskin som er rettet mot spilling for det meste men også multimedia,film og internett osv.

Jeg har hørt at Corsair er MYE bedre enn TwinMOS fra folka på komplett

Har hørt at GeIL skal være veldig god.....HVA ER BEST? Rett og slett..... :-?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grunnen til at komplett sier at Corsair minne er bedre er at det er dyrere og derfor tjener komplett mere. Corsair er bedre menn det er ikke verdt prisforskjellen. TwinMos DDR-RAM med Winbond chips gir mye mer for pengene!

256Mb

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl

512Mb

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl

Du kan jo kjøpe dobbelt så mye av dette minnet ikkesant?

Lenke til kommentar

Jeg har nettopp fått mine to Geil 3500. Ble litt skuffa da de ikke kjørte fortere enn 180MHz i cl2-3-3-6, selv om den er spesifisert for 217MHz i den modusen...Vet ikke om jeg vil anbefale disse. Kanskje jeg bare var veeldig uheldig med brikkene...

Lenke til kommentar

Jeg fikk annbefalt Corsair av de fleste web butikker.....uansett så kjøptye jeg dem et annen sted enn der jeg spurte om dere fremdeles mener de sier den er bedre pga at den er dyrere osv, men jeg vet at Corsair er et merke som lenge har vert på markede...GeIL derimot er noe jeg aldri har hørt om....sikkert helt grei den og, men valget falt på Corsair :wink:

Lenke til kommentar
Dere kyllinger. Bare innse at RDRAM rocker verden. DDR kan stikke med traktorfarten sin og forbli ute på jordet.

Hvor mye båndbredde har du med den RDRAM´en din da?

Skal vedde på at jeg klarer å få mer båndbredde med Twinmos PC3200 og litt tweaks enn det RDRAM klarer

Lenke til kommentar
Snekker'n: hvor får du spenna fra??? hva har du betalt for riggen din a??

Han ligger med PSDATA

Dere kyllinger. Bare innse at RDRAM rocker verden. DDR kan stikke med traktorfarten sin og forbli ute på jordet.

Jeg kjøpte TH7-II og 512MB RDRAM for en uke siden. :woot:

Jeg tør å kjøpe RDRAM. Skal jeg oppgradere så kjøper jeg jo nytt hovedkort, så at RDRAM er dødt bryr jeg meg lite om.

(for 350,- og 800,- men hysj)

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp fått mine to Geil 3500. Ble litt skuffa da de ikke kjørte fortere enn 180MHz i cl2-3-3-6, selv om den er spesifisert for 217MHz i den modusen...Vet ikke om jeg vil anbefale disse. Kanskje jeg bare var veeldig uheldig med brikkene...

Det kan jo være hk'et ditt som fucker, hvilket har du?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...