Slabbedasken Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Skal rett og slett ha skikkeligm inne til en skikkelig maskin som er rettet mot spilling for det meste men også multimedia,film og internett osv. Jeg har hørt at Corsair er MYE bedre enn TwinMOS fra folka på komplett Har hørt at GeIL skal være veldig god.....HVA ER BEST? Rett og slett..... :-? Lenke til kommentar
volumone Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hvorfor lager du to omtrent identiske tråder. Du vil jo få svar på alle dine spørsmål i den andre tråden Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Gå for Corsair, eller eventuelt Geil.. Begge er veldig gode brikker.. Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Grunnen til at komplett sier at Corsair minne er bedre er at det er dyrere og derfor tjener komplett mere. Corsair er bedre menn det er ikke verdt prisforskjellen. TwinMos DDR-RAM med Winbond chips gir mye mer for pengene! 256Mb http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl 512Mb http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...17&GrpID=9&s=pl Du kan jo kjøpe dobbelt så mye av dette minnet ikkesant? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Har nettopp bestilt meg Corsair minne :wink: Kankje den er dyr på komplett men jeg kjøpte den på www.databutikken.com/no for kun 2500 kr (+ frakt) som er ca 6-700 mer enn twinmos og etter hva jeg har hørt skal den være verdt det Takker for all hjelp Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg ville si GeIL virker bedre. Mye av det på PSData.no Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg ville si GeIL virker bedre. Mye av det på PSData.no Lenke til kommentar
kristofo Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Jeg har nettopp fått mine to Geil 3500. Ble litt skuffa da de ikke kjørte fortere enn 180MHz i cl2-3-3-6, selv om den er spesifisert for 217MHz i den modusen...Vet ikke om jeg vil anbefale disse. Kanskje jeg bare var veeldig uheldig med brikkene... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Hvor mye ytelsesforbedring får dere når dere kjører minnet asykront høyere enn FSB? (Sandra teller ikke). Er det ikke bedre å kjøre synkront med raskere timings? Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Jeg fikk annbefalt Corsair av de fleste web butikker.....uansett så kjøptye jeg dem et annen sted enn der jeg spurte om dere fremdeles mener de sier den er bedre pga at den er dyrere osv, men jeg vet at Corsair er et merke som lenge har vert på markede...GeIL derimot er noe jeg aldri har hørt om....sikkert helt grei den og, men valget falt på Corsair :wink: Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Dere kyllinger. Bare innse at RDRAM rocker verden. DDR kan stikke med traktorfarten sin og forbli ute på jordet. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Dere kyllinger. Bare innse at RDRAM rocker verden. DDR kan stikke med traktorfarten sin og forbli ute på jordet.Har lest at RDRAM er på vei ut... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 RDRAM har aldrig hvert skikkelig inn engang! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 RDRAM!!!! Det står selv på HW sine sider at DDR rammen har tatt helt over RD rammen. RD-RAM er på vei ut om den ikke allerede er det.... Skal si du holder deg oppdater ja Lenke til kommentar
GunBuster Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Snekker'n: hvor får du spenna fra??? hva har du betalt for riggen din a?? :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar
formann Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Dere kyllinger. Bare innse at RDRAM rocker verden. DDR kan stikke med traktorfarten sin og forbli ute på jordet. Hvor mye båndbredde har du med den RDRAM´en din da? Skal vedde på at jeg klarer å få mer båndbredde med Twinmos PC3200 og litt tweaks enn det RDRAM klarer Lenke til kommentar
jevel Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Hvor mye vedder du? Hvilke begrensninger gjelder? -KJ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Snekker'n: hvor får du spenna fra??? hva har du betalt for riggen din a?? Han ligger med PSDATA Dere kyllinger. Bare innse at RDRAM rocker verden. DDR kan stikke med traktorfarten sin og forbli ute på jordet. Jeg kjøpte TH7-II og 512MB RDRAM for en uke siden. Jeg tør å kjøpe RDRAM. Skal jeg oppgradere så kjøper jeg jo nytt hovedkort, så at RDRAM er dødt bryr jeg meg lite om. (for 350,- og 800,- men hysj) Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Jeg har nettopp fått mine to Geil 3500. Ble litt skuffa da de ikke kjørte fortere enn 180MHz i cl2-3-3-6, selv om den er spesifisert for 217MHz i den modusen...Vet ikke om jeg vil anbefale disse. Kanskje jeg bare var veeldig uheldig med brikkene... Det kan jo være hk'et ditt som fucker, hvilket har du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå