Skrujernet Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Er det stor forskjell på Noctuan og V8'ern? V8'ern ser så digg ut, kommer til å kjøpe den om det ikke er noe stor forskjell på de! Noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
snakkesss Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Gikk for noctuan jeg;p Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 får vell gå for den stygge noctuan jeg også da Lenke til kommentar
IIIvolt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 får vell gå for den stygge noctuan jeg også da Mulig det finnes vifter og kjølere som ser "penere" ut, men etter å ha blitt vant til kvaliteten til Noctua så er det sjelden jeg kjøper noe annet i forbindelse med oppgraderinger. - Samme om det er kabinettvifter eller CPU-kjølere. I tillegg ser man jo sjelden viftene i det hele tatt etter montering, så det betyr mer at kvaliteten er høy enn at utseende er over middels. Det er nå min personlige mening og opplevelse i forbindelse med Noctua. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 får vell gå for den stygge noctuan jeg også da Mulig det finnes vifter og kjølere som ser "penere" ut, men etter å ha blitt vant til kvaliteten til Noctua så er det sjelden jeg kjøper noe annet i forbindelse med oppgraderinger. - Samme om det er kabinettvifter eller CPU-kjølere. I tillegg ser man jo sjelden viftene i det hele tatt etter montering, så det betyr mer at kvaliteten er høy enn at utseende er over middels. Det er nå min personlige mening og opplevelse i forbindelse med Noctua. Enig i den. Dessuten synes jeg kjølerne til Noctua ser ganske bra ut, stilrene, praktiske og solide. Noctua, og Zalman for den saks skyld er produkter som aldri har sviktet. Sistnevnte har jeg dog bare kabinettvifter fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå