Gå til innhold

Microsoft Office aktivering problemer

Roug

Anbefalte innlegg

Hei jeg hjelper noen som fikk med microsoft office small business 2007 på laptopen som trial de kjøpte dette programmet over internett, sånn at de bare fikk aktiveringskoden, for noen uker siden formaterte jeg maskinen deres, og de mistet da business 2007, de har jo cd keyen skrevet ned på ett ark så regnet med at det skulle gå greit å installere det programmet igjen.

den triale lå jo ikke inne på maskinen da jeg formaterte den naturlig nok, så jeg lastet ned en trial versjon på engelsk, siden det ikke finnes norsk trial av dette programet?

nå ringte han meg fordi det står prøve versjon når han er inne der, han har prøvd og aktivere med cd keyen men da står det bare trial enda, er det noen her som vet hva vi/jeg kan gjøre med dette problemet? det burde vel være enkelt og fikse det siden han har kjøpt business 2007 og fått cd key? er det bare feil versjon vi har lastet ned, det virker jo rart siden det ikke er en norsk versjon jeg kan laste ned.

takk for svar :)

håper dette var riktig sted og poste emne..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan gjør jeg det? de har jo betalt for å kunne bruke programmet allerede?

Dere har bare kjøpt lisensen til OEM. Dere trenger også en OPK-kit for installering. Disse er stort sett beregnet kun for forhandlere og leverandører for preinstallering av Office. Ta en tlf. til Microsoft. Disse kittene koster ikke noe mer enn et par hundrelapper. (fikk mitt gratis)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...