Gå til innhold

Den geniale error-reportinga til MS WinXP

Anbefalte innlegg

Feilpostet denne tidligere, så jeg er vel pent nødt til å poste den på nytt, nå under riktig sted, for å fortelle om den søte lille error-reportinga til WinXP, til dere som bruker den :)

CTRL+C, CTRL+V:

Satt her om dagen på en bærbar pc, med winxp home edition, og spilte midtown madness 2 (ja, jeg kjedet meg). Så klikka 'såklart' windows og den spurte om jeg ville sende error-report. Jeg ble irritert, og trykte bare send.. 4-5sek senere stod det: "Error reporting complete."

Hvordan er det mulig, når jeg sitter uten internettoppkobling i det hele tatt?

Microsoft prøver bare å VIRKE brukervennlig etc, mens alt er bare juks!

FU M$ :evil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan da bare slå den av... :roll:

Hadde gjort det, men Freelancer (som MS har gitt ut, presterte jo såklart å skru den på igjen :p)

Det er godt mulig at rapporten er klar selv om den ikke er sendt....... :shrug:

"Sending error-report... OK [hake]"

Menmen.. ikke vet jeg hva som skjer, eller hva i alle dager MS prøver på :shrug:

Lenke til kommentar
trudde du sa du spilte midtown madness ikke freelancer :p

Hehe :oops: blandet litt sammen der.. har faktisk prøvd med begge, midtown madness2 på en bærbar og freelancer hjemme, og begge gjør det samme (skur på error-reporting selv om jeg har disablet det)

Men begge er jo gitt ut av MS og da :roll:

Lenke til kommentar

på det område er windows litt brukervennlig sånn sett. Når den ikke finner internett slipper du å få opp feilvindu i ie og wizard for internetttilkobling. men neste gang du tilkobler deg nettet sender den alle disse som har lagret seg opp iver en hvis periode. Det som igjen er litt skumelt er at i disse errorreportene lagres det og en log over de siste opprasjonene så de kan se hva du har brukt pc'en til for å finne ut om kansje dette har noe med feilen din å gjør. Men du kan føle deg trygg igjen for ingen har vel tid til å lese alle de daglige millionene med feilmeldinger som kommer inn til sentralen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...