konduktans Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tittel sier vel egentlig det meste. Her er bilde av buksa: Her er bilde av jakka: Begge ser bedre ut på meg Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Har fått mine jeg også. For et stress et var å få på merker! :O Fikk gjort det, men ble ikke spesielt pent Men hva faen skjedde med russekortet mitt? Teksten er helt feil plassert i forhold til hvordan jeg gjorde det i editoren Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 13. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2009 Haha. Typisk! Har ikke engang tenkt på å sette på merker jeg! :O Russekortet mitt ble litt stygt, men funker Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Søstera mi hadde en skrivefeil på russekortet :!: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 15. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2009 Haha Genialt! Jeg har heldigvis ikke det. Men jeg har et stygt russekort! Styggere enn jeg trodde det skulle bli Lenke til kommentar
dePt Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 (endret) Var ei på skolen i fjor som hadde XXXXXXRUSSEN 2007. Hadde laget til kortet før jul og tenkte ikke på at hun ikke ble russ før etter årsskiftet. Fail. Endret 15. mars 2009 av dePt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå