SpecialForce Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Hei alle sammen, nå er tiden inne for å ta seg en TG-Tur. I den sammenheng har jeg lyst på et støyisolerende headset. Krav: Mellom 800-1200 Kroner Mikrofon, helst avtagbar God lydkvalitet, skal også brukes til musikk Støyisolerende Lang kabel Også greit: Mulig å "pakke ned" i f.eks en bæreveske som følger med Vær vennlig å skrive en begrunnelse i tilegg. Takker for alle svar Endret 10. mars 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det finnes en lignende tråd her. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Hei. Jeg ser du anbefaler en Sennheiser sett, men at det kan ha litt dårlig bass. Jeg ser heller ikke noe om at mikrofonen er avtagbar. Kan du anbefale andre alternativer som møter kravene jeg stiller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Sennheiser HMD 280 pro skal være bedre på bassgjengivelsen, er solid bygget og har god støyisolering. Jeg har enda tilgode å se et headsett hvor man kan fjerne mikrofonen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Virkelig? Jeg mener å ha sett det på et eller annet creativesett som hardware tester, men noen link orker jeg virkelig ikke å grave opp. Når man sitter med firefox 3.1 og et uendelig antall faner så er man glad man ikke trenger å åpne flere Du skulle ikke vite om et sett som er litt mer designvennlig også? En peker ville være disse: http://www.hardware.no/artikler/nye_hodete..._fra_sony/68219 Takk for hjelpen! Endret 10. mars 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Design er subjektivt og jeg mener Hmd 280 pro ser absolutt glimrende ut. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Jeg liker ikke måte mikrofonen ser ut, men de er nok supre Er de virkelig ikke på lager eller viser prisguide feil? Endret 11. mars 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 SteelSeries har et knallbra gaming-headset! Har ikke prøvd det selv, men har hørt mye bra om det. Det har dessuten pull-out mic så den kan lett gjemmes inni selve headsettet. Det kommer også med USB-lydkort, så lyden skal være på topp. Ser ikke så verst ut heller...! MVH pcpcpc Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 En kompis har 5h v2 og det røyk etter bare et åar månedere. Ingen av headsetene som er laget av "kjente" gamingmerker er noe spes på lyd. Mangler ofte bass, surround er bare ett salgstriks på headset da stereo gir mye bedre lyd. det beste er når man har ett lydkort som kan simulere surrounden. Ville kjøpt headset fra en produsent som er kjent for bra lyd, som Sennheiser, AKG og Beyerdynamic. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Som sagt; jeg har ingen erfaring med det! Men jeg har SteelSeries Ikari Laser mus og den er helt utrolig bra. Så da tenkte jeg kanskje også at det headsettet var greit... Men jeg synes egentlig ikke det bør være så mye bass når man skal spille. Det blir bare irriterende syns jeg. OT: Hvordan klarer folk å ødelegge ting så fort? Jeg synes det er et tegn på at man ikke passer godt nok på tingene sine... MVH pcpcpc Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Faktisk så var kompisen min forsiktig med det. Lyden ble bare plutselig borte fordi det var noen problemer med kablene. Og det er forskjell på null bass/ lite/dårlig, god bass og ekstremt masse og dårlig bass. Lenke til kommentar
pcpcpc Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Du har heller ikke nevnt at det var "null" bass i 5Hv2! Men det er vel åpenbart at din venns headset ble ødelagt pga en slags prod. feil. Er jo bare å levere det inn og si at det ikke virker... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Nå er HMD pro på vei med ekspresspost. Fy fanden som jeg er glad i dette forumet Tusen takk alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Gratulerer! Du blir nok ikke skuffet. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Nei, det håper jeg da ikke, skal testkjøre det med litt dunk-dunk musikk, så får vi se hur det går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå