Gå til innhold

[Løst]Hodetelefoner til The Gathering-Trenger anbefalinger

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen, nå er tiden inne for å ta seg en TG-Tur. I den sammenheng har jeg lyst på et støyisolerende headset.

Krav:

Mellom 800-1200 Kroner

Mikrofon, helst avtagbar

God lydkvalitet, skal også brukes til musikk

Støyisolerende

Lang kabel

Også greit:

Mulig å "pakke ned" i f.eks en bæreveske som følger med

Vær vennlig å skrive en begrunnelse i tilegg.

Takker for alle svar :)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Virkelig? Jeg mener å ha sett det på et eller annet creativesett som hardware tester, men noen link orker jeg virkelig ikke å grave opp. Når man sitter med firefox 3.1 og et uendelig antall faner så er man glad man ikke trenger å åpne flere :)

Du skulle ikke vite om et sett som er litt mer designvennlig også?

En peker ville være disse: http://www.hardware.no/artikler/nye_hodete..._fra_sony/68219

Takk for hjelpen!

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar

En kompis har 5h v2 og det røyk etter bare et åar månedere. Ingen av headsetene som er laget av "kjente" gamingmerker er noe spes på lyd. Mangler ofte bass, surround er bare ett salgstriks på headset da stereo gir mye bedre lyd. det beste er når man har ett lydkort som kan simulere surrounden. Ville kjøpt headset fra en produsent som er kjent for bra lyd, som Sennheiser, AKG og Beyerdynamic.

Lenke til kommentar

Som sagt; jeg har ingen erfaring med det! :p Men jeg har SteelSeries Ikari Laser mus og den er helt utrolig bra. Så da tenkte jeg kanskje også at det headsettet var greit... Men jeg synes egentlig ikke det bør være så mye bass når man skal spille. Det blir bare irriterende syns jeg.

OT: Hvordan klarer folk å ødelegge ting så fort? Jeg synes det er et tegn på at man ikke passer godt nok på tingene sine...

MVH

pcpcpc

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...