Gå til innhold

Spare penger på handel i Sverige?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Acer og FujitsuSiemens er de to merkene jeg holder meg langt unna når det gjelder bærbart.

Lenovo Thinkpad SL serien, Asus, HP (Ikke pavilion) er maskiner du burde ta en titt på.

Om du skal legge litt mer kroner i det så kommer man ikke unna Thinkpad T-serien.

Handler du i sverige blir det fort problematisk om det oppstår problemer. Dessuten er prisene ofte høyere på datautstyr, så du sparer svært sjeldent tilsvarende valutakursdiff.

Men om du bor nærme grensen kan det være noe å vurdere. Husk bare at det blir smugling, så ikke kjør carolivogn eller nedlesset kassebil ;)

Endret av formann
Lenke til kommentar
Acer og FujitsuSiemens er de to merkene jeg holder meg langt unna når det gjelder bærbart.

Lenovo Thinkpad SL serien, Asus, HP (Ikke pavilion) er maskiner du burde ta en titt på.

Om du skal legge litt mer kroner i det så kommer man ikke unna Thinkpad T-serien.

Handler du i sverige blir det fort problematisk om det oppstår problemer. Dessuten er prisene ofte høyere på datautstyr, så du sparer svært sjeldent tilsvarende valutakursdiff.

Men om du bor nærme grensen kan det være noe å vurdere. Husk bare at det blir smugling, så ikke kjør carolivogn eller nedlesset kassebil ;)

Hva er det som er dårlig med Acer maskinene da? Man får jo mye for pengene der da :p

Syns Lenovo og Asus fort blir litt for dyrt hvis man skal ha noe brukbart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...