lockdog Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 (endret) Mandag: Markløft 2x8 Knebøy 2x8 Skråbenk 2x8 Nedtrekk 2x8 Bicepscurl 2x8 (manualer) Dips 3x12 Onsdag: Benkpress 3x6 Liggende beinpress 3x6 Pec dec 3x6 Arnoldpress 2x6 Roing 2x6 Kroppshev 3x6-10 Fredag: Benkpress 4x4 Franskpress 4x4 Nedtrekk 4x4 Bicepscurl 4x4 (stang) 60 minutter spinning Tar det lett på mandag, og øker mer og mer utover i uka. Har fulgt dette programmet noen uker nå, og er egentlig ganske fornøyd og har hatt en ganske jevn fremgang. Men er alltid ute etter forbedringer. Noen tips? Endret 12. mars 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Odin Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Du kunne prøve ut hvordan treningen er når du tar det hardest på mandager, lettest på onsdager og middels på fredager, dette burde maksimere restutisjonsevnen din Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 du trener isolasjon på biceps tre ganger i uken, hvorfor det? bruke så mye energi på en så liten muskel? drop pec-dec, ta brede dips i stedet så trener du flere muskler. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Siden jeg spinner etter treninga på fredager, så orker jeg ikke alt for tung økt først. Så tror ikke jeg vil snu på det. Måtte blitt bytte av onsdag og mandag, i så fall. Vil ikke brede dips ta mer skuldre og triceps, enn bryst? Hm, ja, det blir litt for mye biceps. Skulle byttet ut biceps på onsdag med en triceps-øvelse i stede. Noen forslag? Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 jo...men du trener bryst også, er jo ikke vits å isolere på alle øvelsene? bytt ut en curlen med en bakside skulder eller ryggøvelse, evt legger. du trenger ikke flere tricepsøvelser. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 I teorien, vil det være slik at jo mindre øvelser man tar, jo bedre ytelse og effekt får man fra hver enkelt øvelse? Vil det ikke, basert på at svaret på spørsmålet over er JA, være best å ha en trening bare med markløft, knebøy og benk? Lenke til kommentar
Odin Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 I teorien, vil det være slik at jo mindre øvelser man tar, jo bedre ytelse og effekt får man fra hver enkelt øvelse? Vil det ikke, basert på at svaret på spørsmålet over er JA, være best å ha en trening bare med markløft, knebøy og benk? markløft, benkpress, og knebøy er veldig brae øvelser, se litt på dietmar wolf sine treningsprogrammer, veldig mye benk, knebøy og markløft for å øke den generelle styrken i kroppen. Det kalles støttemusklatur:) Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 mitt program ser slik ut: knebøy stående skulderpress med hantler chins/nedtrekk dips (både smale og brede) liggende t-bar roing benkpress/hantelpress markløft core kjører igjennom det tre ganger i uken. Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Etter en liten diskusjon med treningskammeraten min ble vi enige om at forsøker å bytte biceps på onsdager med kroppshev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå