olebrann3 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Var ute å kjørte søndag kveld da det kom en polak og kjørte rett i siden på meg i en rundkjøring, jeg var desidert først i rundkjøringen og var nesten ute, da han ikke stoppet når han skulle inn og braste inn i siden på meg.. Han har smadret inn begge dørene og karmen rundt, alt der må nok byttes. Jeg har bare delkasko på bilen, Han har polsk forsikring selskap og mitt selskap sier det kan komme til å ta tid før eg får noen penger. Forsikringselskapet mitt sa jeg måtte kjøre med skaden til det polske selskapet betaler noe som kunne ta et halv år jeg lurte på hvem som måtte betale leiebil, de sa at jeg kunne skrive at jeg trengte bil(noe jeg gjør må ta 4 busser fra hjem via barnehagen og til skole) og så kunne det polske selskapet velge om de ville dekke det(noe de da garanter ikke gjør) spurte forsikringselskapet om det var slik at jeg skulle tape på at han kjøre inn i meg og fikk som svar at det av og til var bare sånn!! Skal det være sånn at når tullinger på veiet kjører inn i deg så skal en tape på det selv? Og vet noen hva jeg gjør vist det polske selskapet aldri tar kontakt? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Det holder med en tråd om emnet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg