Ultra_Fisk Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Hei! Jeg har en sunbeam vifte som eg skulle hatt styrt med en knapp, av og på. Har kjøp noen vanlige katode sett fra microplex å har noen slike knapper til overs. Kan jeg bruker disse? Gidder noen å gi meg en _god_ forklaring på hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du kan bruke den knappen ja! =) Koble slik: (Det der er egentli en feil type knapp, men den er koblet slik du skal nå...) Det du bare gjør er å kutte en av kablene som går til vitfa å så kobler du på den bryteren din. Lodd de på eller kjøp kabelsko! =) Lenke til kommentar
Aerocker Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du kan bruke den knappen ja! =) Lodd de på eller kjøp kabelsko! =) Det er dette en har teip til :wink: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Du kan bruke den knappen ja! =) Lodd de på eller kjøp kabelsko! =) Det er dette en har teip til :wink: Eller som jeg gjor første gangen, LIM!!!!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 lodde er da moooorrrooo For en stank! Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 24. april 2003 Forfatter Del Skrevet 24. april 2003 Du kan bruke den knappen ja! =) Koble slik: (Det der er egentli en feil type knapp, men den er koblet slik du skal nå...) Det du bare gjør er å kutte en av kablene som går til vitfa å så kobler du på den bryteren din. Lodd de på eller kjøp kabelsko! =) Var det jeg trodde ja, men med mine elektro "skills" så fant jeg det smart å spørre på forhånd. Tusen takk for hjelen da! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Men hvordan får man strøm til viften viss man kobler kablene til bryteren? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Men hvordan får man strøm til viften viss man kobler kablene til bryteren? du skal ikke klippe begge..... du skal bryte enten jord eller 12v med bryteren. klipp jord, den sorte, i to og lodd de fast i bryteren. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Skal du feste de på ver sin sånn utstikker tagg på bryter? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 Men hvordan får man strøm til viften viss man kobler kablene til bryteren? du skal ikke klippe begge..... du skal bryte enten jord eller 12v med bryteren. klipp jord, den sorte, i to og lodd de fast i bryteren. Helt korekt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå