ones Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Har et Sapphire Radeon HD 3650 skjermkort. Kan jeg bruke denne VGA Y-splitten, og dermed koble til 2 skjermer med VGA, og extende bildet over 2 skjermer, eller vil det bare fungere med kloning? http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=80331 Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 den der vil nok bare splitte signalet i to slik at du får to like skjermbilder jah. Lenke til kommentar
ones Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Har du noe forslag til hvordan jeg kan få koblet til en ekstra skjerm jeg skal extende? Kan jeg koble til en ny skjerm med en DVI kontakt, ettersom jeg bruker VGA på den ekstisterende skjermen? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 har du to utganger på skjermkortet så skal det nok gå fint å bruke utvidet skrivebord den veien, men ikke ta meg på ordet da jeg har ingen erfaringer med ATI skjermkort og dual-screen. men her er vel noen som kan svare på det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå