Thomas :-) Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 jeg selge kabinetten. Kabinettet er nytt, bare brukt 3månder. lav pris 1100,- med strømforsyning 360Watt. bud? Kabinettet svart. 8) se i http://www.LESretningslinjene.com Jeg vil har midi-tower :wink: Lenke til kommentar
Makky Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 LES RETNINGSLINJENE FØR DU POSTER DA MANN!!!!!! "6. Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. " Lenke til kommentar
volumone Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Der har vi deg igjen Thomas. Når skal du slutte å spamme forumet? Skjønner ikke at du gidder å holde på enda. Det må da vere utrolig kjedelig å sitte å bare skrive meningsløst tull hele dagen? Lenke til kommentar
Treat Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 du må ha det kjedelig som gidder whine på en slik post Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Der har vi deg igjen Thomas. Når skal du slutte å spamme forumet? Skjønner ikke at du gidder å holde på enda. Det må da vere utrolig kjedelig å sitte å bare skrive meningsløst tull hele dagen? Uansett om det er sant eller ikke om at thomas er døv så synnes jeg at dere kan i alle fall ta utgangspunkt i at karen er det. Liker du ikke postene til Thomas (eller andre for den slags skyld)så kan du jo bare la være å bruke forumet. Derimot mener du at Thomas bryter retningslinjene så kan du jo prøve å forklare ham det på en fornuftig og vel formulert måte (tviler sterkt på at du greier det, men du kan jo prøve...). Dog forumet er for alle og enhver, vi prøver jo å hjelpe hverandre med problemene vi finner i dataverdenen samtidlig som vi diskuterer relaterte ting og tang. Pluss en siste ting : god natt og sov godt. Lenke til kommentar
cow Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Der har vi deg igjen Thomas. Når skal du slutte å spamme forumet? Skjønner ikke at du gidder å holde på enda. Det må da vere utrolig kjedelig å sitte å bare skrive meningsløst tull hele dagen? det kalles "feilpost" ikke spam, og hvis du mener det var meningsløst tull så prøv å les det en gang til Lenke til kommentar
volumone Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har du lest noen av de andre trådene hans? De er helt meningsløse alle sammen. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 hm. hmhmhmhmhmhmhm. Dette likte ikke mr allyse. bad this is allyse say. Use the force allyse to lock this post vom,vom,vom ja, jeg er trøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg