Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Er det noen her som har gått/går på bachelor medier og komunikasjon på Bjørknes Høyskole? Jeg har akkuratt søkt på skolen og har derfor noen spørsmål . Er det en god skole/utdanning? Hvilke jobbmuligheter har en etter endt utdannelse? Hvordan er etterspørselen i arbeidsmarkede innen denne utdanningen? Drømmejobben er jo enten som fotograf (presse eller dokumentar fotografering) eller jobbe i en tv-kanal (kameramann, lydmann etc) i f.eks National Geografics , Discovery Channel osv. Lenke til kommentar
1503 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hvorfor søker du ikke bachelor i medier og kommunikasjon på f.eks. HiO istedet, der det er gratis? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Takk for tipset Så de også hadde bachelor i fotojornalistikk. Så den var absolutt av interesse Så på bjørknes mye på grunn av muligheten til å studere i australia 2. og 3. året. I Australia kan en velge 2 fag en vil fordybe seg i .( i mitt tilfelle foto og film/tv) Lenke til kommentar
1503 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Så på bjørknes mye på grunn av muligheten til å studere i australia 2. og 3. året. I Australia kan en velge 2 fag en vil fordybe seg i .( i mitt tilfelle foto og film/tv) Aha, jeg skjønner:) Ellers er det sikkert mulighet for å dra et år til Australia gjennom HiO også. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå