Luiz87 Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Hei jeg har en Nokia 6210 Nav. men skjønner ikke helt åssen gps funker. Må jeg koble den opp på internett for å få den til å koble satelitten? å koster ikke det en del? hvis den skal stå koblet opp på internett en god stund? Lenke til kommentar
Torethie Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Lurer på akkuratt det samme selv! Tenkte å kanskje kjøpe denne tlf. Må eg betale for å bruke gps? Da mener jeg med den medfølgende programvaren (Nokia Maps. 2, korriger meg om eg tal feil). Eg mener internett-kostnader og/eller navigasjons-lisens, eller hva eg skal kalle det Lenke til kommentar
Luiz87 Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Lurer på akkuratt det samme selv! Tenkte å kanskje kjøpe denne tlf. Må eg betale for å bruke gps? Da mener jeg med den medfølgende programvaren (Nokia Maps. 2, korriger meg om eg tal feil). Eg mener internett-kostnader og/eller navigasjons-lisens, eller hva eg skal kalle det Det jeg synes er rart.. er at du må koble gps til enten en blåtann enhet. eller via internett eller wap.. Det er det eneste tilkoblings mulighetene som står der. Derfor jeg også lurer på om det koster noe å koble den opp! men skjønner ikke helt hvorfor du må koble til evt en annen blåtann enhet når telefonen har gps innebygg :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå