Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA 09 Super-Cup III

tc47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Luna er videre.

Brasil 1 - 2 Manchester United

Manchester United 4 - 2 Brasil

Jeg kunne fort fått en del flere mål, hadde sykt mange sjanser jeg brente og i første kampen hadde jeg en balbesittelse på 60%

Kunne ikke gjort en drit mot de syke gjennombrudspasningene til Luna :(

Lenke til kommentar

tc47 sin oppskrift :)

En av dere gå inn på be a pro 10v10 team play, og lag en session, og si det med en gang til den andre at den er laget, og bare finn det på listen av "custom search" eller whatever det er. Så når den andre er der inne, begge trykk ready umiddelbart sånn at ingen andre får bli med. Husk å velge lag før dere trykker ready da, det kan kapteinen på begge lag gjøre. Også, hvis dere klarer å trykke ready før noen andre kommer inn, er det bare å fikse opp laget som dere vil ha det også trykk "Any" som posisjon etter team management, for da blir det jo en vanlig 1v1 kamp. Husk også å skift kameravinkel fra Pro cam til det vanlige tele. Det funker garantert, hadde problem med å spille mot en kompis for litt lenge siden og be a pro funket alltid da man bare kunne trykke ready alltid uten problem.

MEN, hvis noen kommer inn før dere er klare (dere må være kaptein, så den som kommer inn på session den andre har laget må være første inne på rommet etter creator), så kan dere bare starte kampen, velg any og alt som vanlig; også kan dere "kicke" de andre spillerne sånn at det blir 1v1 mot dere. For å ta bortekampen/andrekampen, skift bare sider neste gang dere gjør det. Det skal gå, men vær raske og snakk sammen. Håper det funker!

EDIT: Åja, og for å kicke, gå inn på view players eller view list of players eller noe, og trykk på navnet deres også er det to valg, "Mute og Kick". You know which one to press.

Endret av Dexter!
Lenke til kommentar

Sjeldent har jeg sett noen gå ut av en cup så ufortjent.

Argentina - Manchester United 0 - 1

Kampen var relativt jevn. Det var en kamp med sjanser, og ingen av lagene sto tilbake for hverandre. Argentina slet med effektiviteten, og et uavgjort resultat hadde vært det riktige i kampen ettersom Manchester United's mål kom etter at Demichelis skulle leke kjekkas i forsvar og ikke dyttet ballen ut riktig vei. Forferdelig å tenke på denne kampen der Tevez - Aguero - Riquelme samarbeidet kjørte Manchester United forsvaret så hardt at de antagelig fortsatt er såre bak der.

Manchester United - Argentina 1 - 0

Scoringsbyllen vil slettest ikke stikkes hull på, og denne gangen er det rett og slett overkjøring av Manchester United. Riktignok klarer Hardkjerne's United og komme til et par sjanser fra 23 meter mot keeper, men Argentina keeperen vet at det er nesten alltid riktig og avvente avslutningen istedet for å rushe ut etter ballen, og dermed er han sikker som banken. Possession til Argentina er nærmere 70%, og umenneskelige Van Der Sar er heldig som klarer og holde buret rent så lenge. Det fortsetter slik utover, Veron spiller i den defensive midtbane rollen, og styrer sammen med Messi (OM), Lavezzi (RM) og Riquelme (LM) hele spillet. Stikkere går igjennom til Aguero og Tevez som konstant klarer å ikke score til tross for gode avslutninger. Argentina fortsetter å stresse og presse Manchester United i kampen, og Ronaldo er så godt som borte og i det 90. (!) minutt kjemper Aguero(?) inn det viktige målet.

Argentina - Manchester United 0 - 0

Dette er også en kamp Argentina kjører til de grader, og det er synd at det står 0 - 0 etter 90. minutt og jeg er i siget, med treige forsvarsspillere når vi plutselig disconnecter etter at jeg har presset videre, og jeg har gjort byttene mine.

Argentina - Manchester United 2 - 2 ET (2 - 4)

Dette er det mest skandaløse jeg noensinne har vært med på i fifa. Kampen begynner, mens jeg står og pisser, men Hardkjernes Manchester United er snille og stopper opp spillet, helt til jeg gjør min gjenkomst, men rett etter jeg har trykket start begynner spillet høyt oppe mot meg, og je blir fort presset til å gjøre en forsvarsfeil. Så fortsetter det med at jeg kjører kampen noe statistikken helt klart henviser til, og jeg scorer et mål relativt fort. Manchester United får et eller annet møkkamål til etter at jeg ikke klarer å la være å dra ut Corizzo (ræva landslagkeeper) ut av mål og Rooney mæler den inn etter en klassisk (Hei, jeg er united på fifa) gjennombruddspasning, men til og med dette klarer jeg å snu til 2 - 2 og så fortsetter jeg med å kjøre han hardt med skudd etter skudd på mål, men Van Der Sar eller forsvarerene til Untied er overalt. Det går til ekstraomganger og det første målet kommer fort etter løping fra senter og forsvarere som løper i hverandre og ballen går plutselig til United spiller (som alltid er overvurdert i skill, Rooney's avslutninger er sykt kvalmt når han aldri avslutter som om han var RvN i virkeligheten) som mæler den inn igjen, woo, supert spill, gratulerer! woo! /Ironi, deretter chipper Rooney Corrizzo som gikk ut altfor tidlig, og så lot ballen gå over seg. "Nice goal.................Næææææt!" /End Borat_joke. Etter dette var det umulig for det klart bedre laget å hente seg tilbake når Manchester United insisterte på å dra ut tiden, men sjelden har jeg sett noen bli snytt så kraftig i fotball. Dette er som Porthsmouth kampen til United i FA cupen der det totalt sett beste laget måtte gå ut fordi noen lag har sykt flaks, og scorer på 95% av sjansene sine, mens marginer ødelegger for det spillende laget.

Mine meninger, og personlig hadde jeg vært skuffet om jeg hadde gått videre sånn, men best of luck til Hardkjerne (eller egentlig skill fordi flaksen må være brukt opp) videre, og jeg håper jeg møter noen som ikke har gullhår i ræva i neste supercup :)!

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Skulle tro at vi nesten ikke hadde sett samme kampene, og du glemmer glatt aa ta med de mange gangene jeg var alene igjennom med keeper i kamp nr 2. Utrolige bommer og et til og med i stolpen. Jeg foelte at jeg til vanlig minst ville scoret 2 maal. Synd du foeler deg snytt, men jeg foeler at oppgjoerene var ganske jevne.

Uansett, takk for kampene, det var utrolig spennende oppgjoer i alle fall. Var mine foerste kamper med Man Utd paa veldig lenge, og jeg foeler spillet satt bedre i siste oppgjoer. Spennt paa aa se hvor godt jeg gjoer det videre med Man Utd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...