Gå til innhold

PlayStation 3 FIFA 09 Super-Cup III

tc47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En kamp igjen, ta den i dag da. :)

Jeg er (som det ser ut akkurat nå) ledig utover kvelden. Spørs om Raste også er det.

Dessverre fikk jeg ikke møtt opp til avtalt tid i går. Det beklager jeg selvfølgelig :)

Jeg er ledig 23.30?

Lenke til kommentar
Haha, ja hva sa jeg om Luanatic og steen_jadd før kampene? :grin:

Tror nesten vi må geni erklære deg hvis du har funnet ut at ingen er uslåelige helt på egen hånd :p

Jeg vil selv komme med en spådom forran den siste kampen til fredes og raste. fredes har tapt kamper før. Raste har også tapt før. Jeg spår dermed at et av lagene ryker ut fordi ingen av dem er uslåelige. Hvem som ryker ut komme helt an på hvem som taper ;)

Endret av steen_jadd
Lenke til kommentar
Jeg vil selv komme med en spådom forran den siste kampen til fredes og raste. fredes har tapt kamper før. Raste har også tapt før. Jeg spår dermed at et av lagene ryker ut fordi ingen av dem er uslåelige. Hvem som ryker ut komme helt an på hvem som taper ;)

Jeg taper faktisk opp mot 25% av kampene jeg spiller! Det er mot jevngode motstandere, og da er vel ikke statistikken verd så mye i og med at jeg ikke vet hvor god Raste er.

Odds for avansement: Raste - fredes : 1.85 - 2.15

Oddsen er selvfølgelig satt sånn at jeg kan spille på meg selv.

Lenke til kommentar
Jeg taper faktisk opp mot 25% av kampene jeg spiller! Det er mot jevngode motstandere, og da er vel ikke statistikken verd så mye i og med at jeg ikke vet hvor god Raste er.

Odds for avansement: Raste - fredes : 1.85 - 2.15

Oddsen er selvfølgelig satt sånn at jeg kan spille på meg selv.

Da setter jeg pengene mine på H. Jeg spiller forøvrig handicap spill hvor fredes er gitt en 0-1 ledelse.

Lenke til kommentar

Fredes var drit god, faen. Lå under 4-0 til pause. Kampen endte 9-1.

Orker ikke å spille 2.kampen så trekker meg fra cupen eller sånn at han får seieren.

Må si at jeg ga opp etter 5-0, da jeg innså at han var for god. Scoret en scoring, og den var i allefall vakker + at han fikk baklengs :)

Lenke til kommentar
Takk for kampen. Merket at du mistet litt motet, men da det så som verst ut fikk du da ei scoring :)

Takk for kampen ja. Tror du kan gå veldig langt i denne cupen faktisk, du er utrolig god med å ta gjennombruddspasninger og sette dine sjanser. Lykke til videre :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...